گوگل سیستم عامل مخصوص تبلت Android3.0 را معرفی می کند

پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از رایزنی ها و شایعات مختلف در مورد سیستم عامل اندروید مخصوص تبلت، بالاخره گوگل سیستم عامل Android3.0 را روی تبلت Xoom موتورولا و G-Slate الجی نصب کرد. این سیستم عامل که با نام مستعار Honeycomb عرضه شده، کاملا فیت تن تبلت ها دوخته شده است. در ادامه بررسی مختصری از این سیستم عامل را مشاهده می کنید.
تبلیغات

Honeycomb امروز به طور رسمی از طرف گوگل و در وب سایت Android Market که همین امروز راه اندازی شد، معرفی گردید. Android3.0 نسخه به روز شده سیستم عامل موبایل نیست بلکه سیستم عاملی است که مجددا طراحی شده است. این نسخه برای استفاده هایی که در تبلت می شود مانند MultiTasking و سرویس Google Mobile بهینه شده است.

اگر شما قصد خرید تبلت هایی با سیستم عامل اندروید 2.2 مانند گلکسی دارید به شما توصیه می کنیم، دست نگه دارید. تبلت ها ارزان نیستند و ممکن است یک بار برای همیشه قصد داشته باشید برای خرید آنها هزینه کنید. پس بهتر است بهترین گزینه را انتخاب کنید و در خرید خود اشتباهی مرتکب نشوید.

گوگل همچنین 17 برنامه بتای آزمایشی را با این سیستم عامل ارائه می دهد. نمونه هایی از این برنامه ها که ممکن است برای شما جذاب و کاربردی باشند عبارتند از: Quickoffice, TouchType, Time Magazine, Zynga, Weatherbug  و Google Body

خوشبختانه تا چند ماه آینده سیل عظیمی از تبلت ها با سیستم عامل اندروید Honeycomb در نمایشگاه MWC عرضه خواهد شد. باید دید Apple برای رقابت با این سیستم عامل چه چاره ای اندیشیده است. ما همیشه از رقابت ها استقبال می کنیم.

منبع: Hothardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات