Qualcomm برای خرید Atheros بیش از 3 میلیارد دلار هزینه کرد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
Qualcomm در حال توسعه و سرمایه گذاری در شاخه های مختلف فناوری است، این شرکت تایوانی قصد دارد شرکت Atheros را از آن خود کند، Atheros در زمینه تولید تجهیزات شبکه های بی سیم Wi-Fi ، Bluetooth، GPS و شبکه های با سیم فعال است.
تبلیغات

Qualcomm وارد مذاکره با شرکت Atheros شده است، Atheros یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدات شبکه است. Qualcomm قصد دارد تا هر سهم این شرکت را با قیمت 45 دلار که در مجموع 3.1 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت، خریداری کند تا در واقع صاحب Atheros شود.

Paul E.Jacobs مدیرعامل Qualcomm، هدف ازبدست آوردن Atheros و یکی کردن دو شرکت را تولید محصولات با کیفیت در زمینه های ارتباطات، کامپیوتر و دیگر کالاهای الکترونیکی بیان کرد.

ولی بسیاری باور دارند که Qualcomm قصد دارد با پردازنده های Tegra انویدیا رقابت کند و سهم بیشتری را در بازار CPU ی برپایه ARM برای هاخود ایجاد کند.

به هر حال Qualcomm با راه اندازی کارخانه تولید نمایشگر ابزارهای الکترونیکی پرتابل و بدست آوردن Atheros بسیار بزرگتر خواهد شد و بازار بزرگتری را برای خود ایجاد خواهد کرد. باید منتظر ماند و محصولات آتی این شرکت را دنبال کردک.

منبع: ZDNet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات