معرفی تبلت موبایل 4.8 اینچی AdvanceTC با سیستم عامل ویندوز 7

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
ترکیبی که AdvanceTC ایجاد کرده، با تمام مواردی که پیش تر مشاهده کردیم متفاوت است تا به امروز تبلت های 7 اینچی و کوچکتر که قابلیت اتصال سیم کارت را نیز داشتند، بررسی کرده بودیم ولی این بار AdvanceTC یک تبلت 4.8 اینچی تولید کرده که سیستم عامل آن ویندوز 7 است و مجهز به پردازنده قدرتمند 1.6GHz Atom است. در ادامه مشخصات بیشتری در مورد این وسیله که Magic W3 نام دارد مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

AdvanceTC محصولی مشابه xpPhone را تولید کرده است و امید دارد برخلاف آن فروش خوبی داشته باشد. این تبلت 4.8 اینچی دارای پردازنده 1.6Ghz اینتل Atom Z530 است.Magic W3 دارای 1GB حافظه RAM، نمایشگر 4.8 اینچی با وضوح تصویر 800 در 480 پیکسل، 32GB حافظه SSD، دوربین 1.3 مگاپیکسل و باطری 3200 میلی آمپر ساعت است.

تماس ها توسط رابط کاربری مخصوص AdvanceTC اداره می شوند زمانی که طول عمر باتری به پایان می رسد این وسیله بصورت خودکار به حالت آماده باش و یا خواب می رود. استفاده از امکانات ویندوز 7 در صفحه نمایش 4.3 اینچی واقعا راحت نیست و حرکت بین قسمت های مختلف سیستم عامل مشکل است. AdvanceTC دارای یک خروجی HDMI نیز است.

هنوز قیمت و زمان ورود این وسیله مشخص نشده است و معلوم نیست در کدامیک از دو بازار تلفن های همراه و یا تبلت ها قرار خواهد گرفت.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات