مشاهده دو تصویر متفاوت PS3 به صورت همزمان در یک تلویزیون

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
در زمان بازی با XBOX و PS3 گاهی در بازی های دو نفره مجبور هستید تصویری بازی را به دو قسمت تقسیم کنید اما حالا سونی راه‌حل جذابی ارائه کرده است.
تبلیغات

سونی برای رفع این مشکل تکنولوژی جدیدی ارائه کرده که به وسیله آن هر کدام از Gamer ها با توجه به زاویه خود نسبت به تلویزیون، تصویر مربوط به خود را مشاهده می کنند

در مقالات قبلی، فناوری که سونی تصمیم به عرضه آن داشت را بررسی کردیم: چند فیلم متفاوت، همزمان در یک تلویزیون سونی . در واقع در این تکنولوژی، سونی تصمیم به ارائه پنلی داشت که چند نفر به صورت همزمان بتوانند با اختلاف زاویه، تصاویر مختلفی در تلویزیون مشاهده کنند

اما پیش از آنکه سونی حرفی از این تلویزیون بزند، این تکنولوژی را در پلی استیشن به کار برد.

با استفاده از این فناوری که 3D Dual-View نام دارد، و از تکنولوژی های به کار گرفته شده در پخش تصاویر سه بعدی الهام گرفته شده، قادر خواهید بود بازی دو نفره را بدون تقسیم صفحه تلویزیون انجام دهید.

هر کدام از Gamer ها تصویر مربوط به بازی خود را در تلویزیون خواهند دید. البته بدون اینکه تصویر به دو قسمت تقسیم شود. بلکه این امر با تفاوت در زاویه دید نسبت به صفحه تلویزیون سونی قابل اجرا است. در واقع بازی کننده ها با قرار گرفتن در زاویه مناسب از صفحه تلویزیون می توانند تصویر مناسب و مورد نظر خود را مشاهده کنند. اگر بازی کننده ای مستقیما روبروی صفحه بنشیند، هر دوتصویر را مشاهده می کند.

بازی که توسط آن، این تکنولوژی را در لندن به نمایش عموم در آوردند Killzone بوده است. سونی هنوز مشخص نکرده که چه زمانی این تکنولوژی برای استفاده همه کاربران موجود و روی همه PS3 ها قابل اجرا خواهد بود.

منبع: SlashGear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات