MWC 2011:مقایسه چهار گوشی برتر در کنگره جهانی موبایل

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳
مطالعه 4 دقیقه
ما در مقالات خود، گوشی های مختلفی را بررسی کردیم. با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که در موبایل ها به کار رفته است، چهار گوشی Samsung Galaxy S2، HTC Desire S ، LG Optimus 3D و iPhone4 را به عنوان بهترین گوشی ها انتخاب کرده و با یکدیگر مقایسه می کنیم.
تبلیغات

این چهار موبایل در کنگره MWC 2011 نیز به عنوان برترین گوشی ها شناخته شدند.

Samsung Galaxy S2

galaxys2vsiphone4vshtcvsoptimus3d

این گوشی یکی از برترین گوشی هایی است که تاکنون به بازار آمده است. البته اندروید باید روی نرم افزار ها و قابلیت های گوشی بیشتر کار کند تا بتوان آن را به عنوان برترین گوشی قبول کرد. ولی درکل Galaxy S2  ظاهر زیبا و جذابی دارد. صفحه نمایش این گوشی 4.3 اینچ و لمسی بوده و بسیار روشن است.علاوه بر این، پردازنده این مدل 1GHz و دو هسته ای است .

[div class="notice" class2="typo-icon"]

  • نکته مثبت در مورد این گوشی: ظاهر زیبا،صفحه بسیار روشن ، با حساسیت لمسی بالا
  • نکته منفی در مورد این گوشی: نرم افزار گوشی و ظاهر گرافیکی گلکسی باید پیشرفت کند و بهبود یابد. در غیر اینصورت در برابر رقیبان خود امتیاز کمتری می گیرد.

[/div]

HTC Desire S

compair-4-best-mobiles-HTC-Desire-S-1

این گوشی بسیار مشابه نمونه قبلی اش یعنی HTC Desire است(تصویر زیر مربوط به  HTC Desire است). قاب این گوشی آلمینیوم و صیقلی است. ظاهر گرافیکی این گوشی جزو معدود گوشی هایی است که بسیار موفق و زیباست.

compair-4-best-mobiles-HTC-Desire1

    [div class="notice" class2="typo-icon"]

    • نکته مثبت در مورد این گوشی: رابط کاربر گرافیکی جذاب، با قاب مستحکم و زیبا
    • نکته منفی در مورد این گوشی: تفاوت ظاهری زیادی با مدل قبلی اش ندارد و ممکن است کاربر حس داشتن گوشی جدید را احساس نکند

    [/div]

      LG Optimus 3D

      440x330-optimus3d_front

      این گوشی علاوه بر اینکه پردازنده دوهسته ای Dual Core دارد، دارای صفحه نمایش سه بعدی بی نیاز از عینک نیز هست. این گوشی با استفاده از دو دوربین در پشت گوشی، قابلیت ضبط تصاویر سه بعدی را نیز دارد.

      در بررسی ها گفتیم که این قابلیت سه بعدی خوب و جذاب است و کیفیت بالایی هم دارد. بازی سه بعدی که ما با این گوشی انجام دادیم، عمق را به خوبی نشان می داد.

      زمانی که ما گوشی Optimus 2X را تست کردیم خیلی سریع روشن می شد. بنابراین توقع داشتیم Optimus 3D هم با همان سرعت روشن شود. ولی مدت زمانی که این گوشی روشن و قابل استفاده شود، بیشتر است. عمر باتری نیز از دیگر مواردی است که اگر شرکت سازنده Optimus 3D در آپدیت هایش آن را بهینه تر نکند، ممکن است از لیست بهترین گوشی ها خارج شود.

        [div class="notice" class2="typo-icon"]

        • نکته مثبت در مورد این گوشی: صفحه نمایش سه بعدی بی نیاز از عینک بسیار جذاب
        • نکته منفی در مورد این گوشی: عمر باتری و سرعت گوشی هنگام روشن شدن کم است

        [/div]

          Apple iPhone 4

          iphone-4-facetime-398x1000

          iPhone4 جزو گوشی هایی است که در لیست خرید بسیاری از کاربران وجود دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن 960 در 640 پیکسل است. کیفیت Display این گوشی بسیار بالاست.

          App Store یا محل خرید برنامه های گوشی iPhone4 بسیار کامل و جذاب بوده و از نقاط قوت گوشی به حساب می آید. iPhone4 قابلیت های زیادی دارد و بهتر بود این گوشی با عنوان Tablet-Mobile عرضه می شد. این گوشی از لحاظ نرم افزاری هم ایراداتی دارد و گاهی اوقات بدون اینکه آن را Silent کرده باشید، زنگ نمی خورد. با همه این تفاسیر این برند همیشه طرفداران خود را داشته است.

          [div class="notice" class2="typo-icon"]

          • نکته مثبت در مورد این گوشی: App Store کامل و جذاب، صفحه نمایش با کیفیت
          • نکته منفی در مورد این گوشی: قابلیت های بیشتری باید روی این گوشی قدرتمند نصب می شد

          [/div]

            در صورتی که قصد خرید گوشی را دارید که قابلیت های آن را نمی شناسید، درخواست خود را در بخش نظرات اعلام کنید تا گوشی مورد نظر شما، بررسی گردد.

            منبع: ‍Cnet

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات