نسخه جدید Firmware پلی استیشن در کمتر از 24 ساعت هک شد

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
سونی در اوایل این هفته، Firmware پلی استیشن 3 را به نسخه 3.56 بروز رسانی کرد تا بدین ترتیب در مقابل هکرها بایستاد اما هکرها در کمتر از 24 ساعت این نسخه را نیز مانند نسخه های قبلی هک کردند تا بازی‌های کپی شده و غیرقانونی به‌راحتی روی کنسول PS3 سونی اجرا شود.
تبلیغات

از زمانی‌که برای اولین‌بار PlayStation 3 هک شد سونی با عرضه نسخه های به‌روزرسانی Firmware سعی کرد مانع اجرای بازی‌های کرک شده یا کپی های غیرقانونی PS3 شود اما به‌نظر می‌رسد هکرها نیز عزم خود را جزم کرده‌اند تا سونی را به زانو در آورند.

هر بار که سونی آپدیت جدیدی را برای کنسول بازی پلی استیشن ارائه می‌دهد هکر ها نیز قوی تر از پیش ظاهر شده و آن را هک می‌کنند. جدیدترین نسخه Firmware پلی استیشن نسخه 3.56 بود که در کمتر از یک روز پس از انتشار آن توسط هکری به‌نام  KaKaRoToKS هک شد. او یکی از اولین هکر های نسخه 3.55 نیز است.

باتوجه‌به هک شدن سریع نسخه 3.56 انتظار می‌رود سونی آپدیت های بیشتری برای PlayStation 3  عرضه کند متقابلا انتظار می‌رود جامعه هکرهای پلی استیشن نیز فعال تر از پیش شده تا به هدف خود یعنی هک کردن PlayStation 3 برای همیشه دست یابند.

منبع: Toms Guide

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات