MWC 2011: اولین تبلت HTC با سیستم عامل اندروید عرضه شد

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
HTC در نمایشگاه MWC 2011 تبلت جدید خود را به بازار عرضه کرد. این تبلت 7 اینچی که HTC Flyer نام گذاری شده، اولین تبلت HTC است. پردازنده این تبلت 1.5GHz است و برای استفاده از آن می توانید قلم نوری این تبلت که باتری هم می خورد را به کار ببرید. اگر طرفدار برند HTC هستید با مطالعه این مطلب اطلاعات بیشتری از تبلت HTC بدست می آورید.
تبلیغات

اگر قصد خرید تبلت دارید بعد از مشاهده این مطلب، می توانید به قسمت "راهنمای خرید تبلت" مراجعه فرمایید یا سئوال خود را در قسمت "نظرات" درج نمایید، تا بهترین پیشنهاد خرید برای شما ارسال گردد.

آیا تاکنون به داشتن تبلتی با برند HTC فکر کرده اید. Flyer تبلتی با طراحی زیبا و بدنه آلمینیومی است که کمپانی HTC آن را به عنوان اولین تبلت این برند به طور رسمی معرفی می کند.

htc-flyer-stylus-001

این تبلت برخلاف رقیبان خود یعنی LG Slate و Samsung Galaxy Tab2 با پردازنده Dual Core عرضه نمی شود. بلکه پردازنده Flyer ، تک هسته ای و 1.5GHz است. علاوه بر آن، 1GB حافظه RAM و 32 گیگابایت هم Storage دارد.  HTC Tablet  با سیستم عامل HoneyComb عرضه نمی شود. بلکه می توانید آن را با سیستم عامل Gingerbread یا 2.4 داشته باشید. وجود سیستم عامل 2.4 اندروید روی این تبلت، می تواند فروش HTC را تا حد زیادی پایین بیاورد، چراکه تنها نسخه مخصوص تبلت اندروید در حال حاضر فقط HoneyComb است.

چه چیزی این تبلت را از سایر تبلت ها مجزا کرده است؟

این تبلت دارای یک قلم نوری یا Stylus است که می توانید برای نوشتن از آن استفاده کنید. این تبلت باهوش، می تواند تفاوت فشار انگشتان دست و فشار قلم را تشخیص دهد. زمانی که از قلم این تبلت استفاده می کنید، میزان فشار قلم بر صفحه قابل تشخیص است و هرچه فشار بیشتر شود، اثر قلم نیز بیشتر می گردد.

htc-flyer-stylus-005-pressur

دوربین این تبلت 5 مگاپیکسل بوده و باتری آن نیز 4000mAh است و یک دوربین 1.3مگاپیکسل نیز در پشت آن قرار دارد.

htc-flyer-stylus-002-webcam

وزن تبلت نیز بسیار مناسب است. حدود 450 گرم و به این ترتیب شما می توانید آن را به آسانی حمل کنید.

اگر نیاز دارید با تبلت خود دائما نت برداری کنید، این تبلت ممکن است مناسبترین انتخاب برای شما باشد. زیرا قلم آن احتمالا به همین منظور تعبیه شده است.

جمع بندی

تبلت HTC از لحاظ ظاهری زیبا و منحصربه فرد است. اگر قصد دارید بیشتر از تبلت خود به عنوان یک دفترچه الکترونیکی استفاده کنید، این تبلت مناسب شماست. چراکه برای نوشتن روی تبلت می توانید از قلم آن استفاده کنید و همانطور که می دانید نوشتن و نت برداری با قلم بسیار ساده تر از نت برداری و نوشتن با انگشتان دست است.

منابع: Engadget | Akihabara | BGR.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات