NiCT بزرگترین نمایشگر سه بعدی بی نیاز از عینک را عرضه می کند

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
تصور می کنید بزرگترین تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک، چند اینچ است؟ NiCT که یک برند ژاپنی است بزرگترین نمایشگر 3D دنیا را در سایز 200 اینچ تولید کرده تا بتواند رکورد جدیدی در دنیای سه بعدی ثبت کند. در ادامه عکس هایی از این نمایشگر مشاهده می کنید.
تبلیغات

NiCT نام برندی است که مخفف National Institute of Information and Communications Technology و به معنی "موسسه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات" است. این برند ژاپنی در 25 ژانویه نمایشگر جدید با قابلیت های منحصر به فردی عرضه کرد. این نمایشگر عظیم و 200 اینچی، به کاربران این اجازه را می دهد که بدون محدودیت تصاویر سه بعدی را مشاهده کنند. بنابراین مجبور نیستید برای مشاهده تصاویر سه بعدی در منزلتان نوبت بگیرید و منتظر دریافت عینک باشید تا یک فیلم سه بعدی را مشاهده کنید.

NiCT-200-inch-3d-glass-free3

یکی از بزرگترین معضلات در مشاهده تصاویر سه بعدی بدون عینک Strip Noise  است. NiCT برای رفع این مشکل تلاش کرده است تا با همگام سازی Brightness و Color Balance در تصاویر موازی، این مشکل را حل کند و تصاویر سه بعدی بی نیاز از عینک را با بهترین کیفیت تولید کند.

NiCT-200-inch-3d-glass-free2

بنابراین این برند را نیز به لیست برند های ژاپنی مورد اعتماد (مانند سونی و پاناسونیک و شارپ و ...) برای خرید تلویزیون های سه بعدی اضافه کنید تا اگر آن را به قیمت مناسبی مشاهده کردید بدانید که NiCT هم از برند های مطرح ژاپنی است.

آیا شما حاضرید برای خرید یک تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک هزینه بیشتری کنید تا لذت مشاهده تصاویر سه بعدی بدون عینک را داشته باشید؟ یا این تکنولوژی را خام و بی تجربه می دانید؟

منبع: En.Akihabaranyews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات