مسنجر فیس بوک برای ویندوز ارائه شد

جمعه ۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
با نرم‌افزار فیس بوک می توانید با دوستان خود در این فیس‌بوک چت کنید، اعلانیه‌ها را دریافت نمایید و فید وقایع مرتبط با دوستان خود را مشاهده کنید.
تبلیغات

فیس بوک از وب و گوشی های همراه پا را فراتر گذاشته است. این شبکه اجتماعی با ارائه نرم افزار رسمی مسنجر برای ویندوز 7، امکان دسترسی به بخش پیام رسانی فیس بوک را در محیطی خارج از رابط وب فراهم نموده است.

پیشتر فیس بوک نسخه بتای خصوصی از نرم افزار دسکتاپ خود برای تبادل پیام میان کاربران را راه اندازی کرده بود که نسخه غیررسمی آن  به بیرون درز کرد. اما حالا فیس بوک بصورت رسمی این نرم افزار را منتشر کرده است.

این نرم افزار به کاربر امکان دسترسی به سه ویژگی اصلی فیس بوک را می دهد: چت، فید های مشخص و اطلاع رسانی ها. موردی که ممکن است عده ای را ناخشنود کند این است که بخش فید فیس بوک در اینجا نیز وجود دارد و مدام فعالیت های دوستانتان در آن به روز می شود.

فیس بوک همچنین اعلام کرده که به زودی امکانات جدیدی چون چت همزمان چند نفره، تماس تصویری و ویرایش تنظیمات را به نرم افزار ویندوز خود اضافه خواهد کرد. محصول ارائه شده هیچ امکان ویرایش و یا ارسال محتو را ندارد. این نرم افزار بصورت خودکار بروزرسانی می شود. احتمالا فیس بوک با این کار قصد دارد به روز رسانی ها را به آرامی و بی درد سر انجام دهد تا نیازی به دریافت بسته های به روز رسانی به طور متناوب از سوی کاربر وجود نداشته باشد.

Facebook Messenger for Windows شما را به حساب کاربریتان متصل می کند و می توانید همزمان از صفحه وب فیس بوکتان نیز استفاده کنید و وقتی این صفحه را ببندید هنوز به حساب کاربریتان وصل خواهید بود و می توانید از امکانات مسنجر استفاده نمایید. این نرم افزار فعلا فقط بر روی ویندوز 7 کار می کند و هنوز معلوم نیست که آیا فیس بوک برای نسخه های دیگر ویندوز نیز برنامه ای دارد یا خیر.

منبع: Nexus404

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات