احتمالا Galaxy S بسته به روزرسانی خوبی را دریافت خواهد کرد ولی نه از نوع ساندویچ بستنی

جمعه ۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین شایعه از داستان سریالی گالکسی اس و مشکل به روز رسانی آن به اندروید 4 حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ موفق به پورت کردن سیستم عامل جدید گوگل روی این گوشی محبوب نشود ولی در عوض برای راضی نگه داشتن مشتریان خود بروز رسانی مناسبی برای نسخه 2.3 آن ارائه کند. این نسخه بروز رسانی به Value Pack معروف شده است.
تبلیغات

شایعات و اخبار مربوط به به روز رسانی اندروید 4 برای Galaxy S مدتی است که نقل و نبات محافل خبری شده و اعتراضات کاربران این گوشی هوشمند محبوب باعث شد تا سامسونگ اعلام کند که این موضوع را دوباره بررسی می کند. اما اکنون SammyHUB گزارش داده که سامسونگ در نهایت گالکسی اس را به ساندویچ بستنی به روز نخواهد کرد، اما یک بسته به روز رسانی ارزشمند (Value Pack) به جای آن ارائه خواهد کرد.

طبق این گزارش، با بسته به روز رسانی مذکور، ساختار گالکسی اس بهتر خواهد شد. مواردی چون مرور وب و multi-tasking بهبود یافته و ویجت های جدید و امکانات دیگری به آن اضافه می شود تا کاربر بتواند برخی از امکانات مشابه ساندویچ بستنی را تجربه کند. با این حال، این دستگاه همچنان اندروید 2.3 خواهد داشت و از آنجا که Nexus S قابلیت ارتقا به اندروید 4 را دارد، باید مهمترین عامل در عدم این به روز رسانی برای گالکسی اس را رابط کاربری TouchWiz دانست.

تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه نهایی چه می شود. با تمام این اوصاف هنوز هم بعید نیست که سامسونگ موفق شود نسخه 4 اندروید را روی Galaxy S پیاده کند ولی بهتر است زیاد امیدوار نباشید. چون احتمال آن اندک است.

اگر اندروید 4 برای Galaxy S و Galaxy Tab رسما منتشر نشود باز هم می توان از ROMهای غیر رسمی اندروید 4 استفاده کرد. در کل کاربران این دو ابزار محبوب سامسونگ یا مجبورند که منتظر Value Pack سامسونگ بماند و یا اینکه ریسک کنند و ROM غیر رسمی اندروید 4 را نصب کند.

منبع: Tech2

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات