CES 2012: لنوو تلویزیون هوشمند LeTV را به همراه سرویس کلاد به نمایش می گذارد

چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این نیز شایعاتی در رابطه با تمایل Lenovo نسبت به تولید تلویزیون هوشمند با نام IdeaTV مطرح شده بود. اما این بار خود لنوو این موضوع را تایید کرده و اعلام نموده که قصد دارد تلویزیون هوشمند تولید و هدف اصلی خود را به اشتراک گذاری محتوا بین ابزارهای مختلف اعلام نموده است. براساس گزارش وال استریت ژورنال این شرکت علاوه بر تلویزیون هوشمند قصد دارد، سرویس ذخیره سازی کلاد نیز راه اندازی کند و به هر کدام از مشتریان خود 200GB فضای ذخیره سازی اهداء کند.
تبلیغات

Lenovo اعلام کرده که تلویزیون های هوشمند تولیدی این شرکت با نام LeTV در سه ماه اول سال 2012 وارد بازار خواهند شد. هنوز مشخص نیست که این تلویزیون از سیستم عامل Google TV بهره خواهد برد یا سیستم عامل خاص خود را خواهد داشت.

Lenvo قصد دارد به هر کدام از کاربران ابزارهای مختلف، 200GB فضای ذخیره سازی آنلاین ارائه کند. به این ترتیب کاربران می توانند از طریق ابزارهای مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن هوشمند و تلویزیون خود به اطلاعات موجود در فضای Cloud دسترسی داشته باشند.

اگر Lenovo نیز از Google TV استفاده کند محبوبیت پلتفرم گوگل بشدت افزایش خواهد یافت. چون این شرکت چینی معمولا بازار بسیار بزرگی را در دست دارد و از طرفی دو شرکت مطرح تولید کننده تلویزیون، سامسونگ و ال جی نیز قصد دارند تلویزیون های مجهز به Google TV را در سال 2012 وارد بازار کنند.

انتظار می رود در نمایشگاه CES 2012 که تا یک هفته دیگر در لاس وگاس امریکا برگزار خواهد شد تلویزیون های هوشمند این شرکت قدر چینی به نمایش عموم در آید. در آن زمان اطلاعات بیشتری در رابطه با LeTVها اعلام خواهیم کرد.

منابع: The Verge | Slash Gears

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات