ال جی از مانیتورهای IPS جدید خود رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ال جی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل انواع نمایشگر است و حالا در CES چندین مدل مانیتور با پنل IPS رونمایی می‌کند.
تبلیغات

ال جی اعلام کرد که نمایشگاه CES 2012 که کمتر از دو هفته دیگر در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد، سری جدید مانیتورهای IPS خود از جمله DM92 ، DM82 DM52 و همچنین مانیتور سه بعدی D43 را درمعرض دید علاقمندان قرار خواهد داد. کارشناسان این شرکت معتقدند مانیتورهای جدید IPS جدید دید بصری سه بعدی کامل و همه جانبه ای را با ارائه رزولوشن بالاتر و زاویه دید عریض تر دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

نگاهی اجمالی به مانیتور ال جی که در CES معرفی خواهند شد:

سریی LG DM92

این سری از مانیتورهای IPS، لبه باریک و صفحه ای سینمایی دارند که روی پایه ای رنگی قرار گرفته‌اند. با استفاده از این مانیتورهای 27 اینچی کاربران می‌توانند به امور روزمره، بازی یا تماشای کانال های تلویزیونی مورد علاقه خود بپردازند و در عین حال از بهترین محتوای سه بعدی نیز لذت ببرند.

ال جی معتقد است که مانیتور DM92 در مقایسه با سایر نمایشگرهای موجود در بازار، این برتری را دارد که قادر است به تصاویر عمق بیشتر، طیف رنگی پایدارتر و وضوح بالاتر ببخشد. ظاهر مانیتور ال‌جی سری DM92 نیز فوق‌العاده زیبا و حاشیه بین پنل و نمایشگر نیز تقریباً 1 میلی متر است.

سری LG DM82

این سری از مانیتورها به داشتن طراحی شیک و افسانه ای معروف هستند و از استندی با رنگ مشکی متالیک بهره می‌برند، مانیتورهای سری DM82 یک پایه ظریف و زیبا دارند. LG DM82 بیست و سه اینچ بوده و ال جی اعتقاد دارد که کیفیت نمایش سه بعدی در این مانیتورها به دلیل داشتن درجه رنگی فوق‌العاده و قابلیت ارائه تصویر با زاویه دید بسیار وسیع، عالی است. این محصول دارای اسپیکرهای هفت واتی جداگانه ای است که از نقطه نظر صوتی نیز توانسته تصاویر زیبای مانیتورها را همراهی کرده و سبب شود تا این سری از مانیتورها به‌عنوان یک سرگرمی کامل عمل کنند.

سری LG DM52

این سری که در دو سایز 23 و 27 اینچ وارد بازار خواهند شد، دارای پورت های HDMI و USB بوده و می‌تواند محتوای سه بعدی را با سایر تجهیزات قابل حمل به اشتراک بگذارد. مانیتورهای سری DM52 همچنین کلیه قابلیت های سه بعدی را دارا خواهند بود .

مانیتور سه بعدی مدل LG D43

ال جی معتقد است که این مانیتور برای تصاویر سه بعدی ساخته شده و دارای فناوری‌های همچون: تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی بدون نصب هرگونه نرم افزار، پخش تصاویر بسیار شفاف سه بعدی و SUPER+ Resolution (بهبود دهنده کیفیت تصاویر SD) است. این مانیتور همچنین قادر به خلق رنگ‌های زنده با استفاده از حالت 3D effect است. LG D43 همچنین مجهز به یک کلید میانبر اختصاصی است که به کاربر اجازه می‌دهد عمق تصاویر سه بعدی را تنظیم و کنترل کند .

کلیه مانیتورهای یاد شده به شکل رسمی در نمایشگاه CES 2012 در کمتر از دو هفته دیگر رونمایی شده و از ماه فوریه در بازار عرضه خواهند شد. قیمت مانیتور جدید مشخص نیست.

منبع: Tech2

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات