معرفی تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک در CES 2012

یک‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Stream TV با استفاده از برند تجاری eLocity قصد دارد در CES 2012 به معرفی فناوری Autostereoscopic 3D که در واقع تکنولوژی نمایش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک است، بپردازد. به این ترتیب نمایشگاه CES برای علاقه مندان به تلویزیون های سه بعدی فوق العاده جذاب خواهد بود.
تبلیغات

مطمئنا قبلا نیز درباره فناوری نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک زیاد شنیده اید. کمپانی های بیشتری وارد این عرصه شده اند و تلاش می کنند تا بتوانند به شکل بهتر و کاربردی تری از آن استفاده کنند، چرا که به نظر می رسد تنها راه فراگیر شدن نمایشگر های سه بعدی حذف عینک باشد.

اما استفاده از تکنولوژی جدید eLocity 3T این امکان را فراهم می کند تا نه تنها بتوان نمایشگر را از حالت دو بعدی به حالت سه بعدی تغییر داد، بلکه می توان آن را از مد استریوسکوپیک (سه بعدی نیازمند به عینک) به حالت اتواستریوسکوپیک (بدون نیاز به عینک) تغییر داد.

مقاله‌های مرتبط:

    Stream TV برنامه ریزی بلند مدتی روی این تکنولوژی داشته و از این فناوری در تبلت ها، کامپیوتر های دسکتاپ و ... نیز استفاده خواهد کرد. eLocity T3 تلاش می کند تکنولوژی خود را تعمیم دهد تا در انواع نمایشگر ها قابل استفاده باشد.

    در صورتی که قابلیت سه بعدی به طور عمومی در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد می توان امیدوار بود که این فناوری، به خصوص نوع بی نیاز از عینک آن رشد سریع تری داشته باشد.

    Stream TV در 9 ژانویه یک کنفرانس خبری را برنامه ریزی کرده که احتمالا در آنجا جنبه های بیشتری از این موضوع روشن خواهد شد، اما تا آن زمان شما چه فکر می کنید؟ آیا این فناوری می تواند نقطه عطفی در همه گیر شدن نمایشگرهای سه بعدی باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    منبع: nexus404

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات