مایکروسافت از سال 2012 به بعد در CES شرکت نخواهد کرد

یک‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرده که سال 2012 آخرین سالی است که در بزرگ ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES در لاس وگاس حضور خواهد داشت. این شرکت در طول 20 سال حضورش در نمایشگاه CES که همه ساله در ابتدای ژانویه برگزار می شود، سخنرانی های مهمی و کلیدی داشته است. در ادامه علل عدم حضور مایکروسافت در CES سال 2013 و پس از آن را بررسی می کنیم.
تبلیغات

در CES 2013 جای یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده نرم افزار و سخت افزار، خالی خواهد بود. همه ساله یکی بزرگترین غرفه های CES متعلق به مایکروسافت بوده که از سال 2013 جای خالی اش در این نمایشگاه احساس خواهد شد.

Frank X. Shaw معاون مدیر سازمان ارتباطات مایکروسافت این خبر را اعلام کرده و علت آن را چنین عنوان کرده است:

[blockquote class="default"]زمانبندی اعلام اخبار مربوط به محصولات ما با زمان تشکیل نمایشگاه CES برابر نیست.[/blockquote]

وی همچنین افزود:

[blockquote class="default"]ما در آینده نیز در CES شرکت خواهیم کرد و جایگاه این نمایشگاه را به عنوان مکانی مهم برای ارتباط با شرکای تجاری و مشتریان تلفن های همراه، کامپیوتر و صنعت سرگرمی از دست نخواهیم داد. ولی بعد از امسال، غرفه و یا سخنرانی نخواهیم داشت.[/blockquote]

Steve Ballmer مدیر عامل جدید مایکروسافت روز دوشنبه 9 ژانویه آخرین سخنرانی مایکروسافت را در CES انجام خواهد داد.

در CES 2012 با زومیت همراه شوید تا از اخبار لحظه به لحظه CES 2012 مطلع شوید. به زودی مشاهده خواهید کرد که استیو بالمر در این سخنرانی در CES چه محصولی را معرفی خواهد کرد و در مورد Windows 8 چه خواهد گفت.

آیا مایکروسافت هم مانند Apple و Nintendo از شرکت در CES امتناع خواهد کرد؟ ممکن است بدون حضور این سه شرکت بزرگ و قدر، CES در آینده رنگ و بوی همیشگی را نداشته باشد.

منبع: TrustedReviews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات