معرفی 20 برنامه برتر iOS در سال 2011 – قسمت دوم

جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۶:۳۹
مطالعه 6 دقیقه
در این مقاله قصد داریم 20 برنامه برتر اپل در سال 2011 که برای دستگاه های آیفون و آیپد عرضه شده اند را معرفی کنیم. ارزش این برنامه ها بر اساس کاربرد و عملکرد آنها سنجیده شده است. تعدادی از این برنامه ها رایگان و تعدادی با قیمتی بین 1 تا 12 دلار به فروش می رسند. توجه کنید که در این مقاله بازی iOS معرفی نمی شود. به زودی مقاله جداگانه ای برای معرفی بازی های برتر درج خواهیم کرد.
تبلیغات

اگر هنوز گوشی آیفون یا آیپد خود را جیلبریک نکرده اید، می توانید با ساخت اکانت در iTunes تعدادی از App های رایگان و کاربردی معرفی شده در این مقاله را دانلود کنید. برای ساخت اکانت رایگان مقالات زیر را مطالعه کنید تا به ساده ترین روش برای دستگاه Apple خود اکانت بسازید.

  • نصب iTunes و ساخت اکانت برای گوشی
  • دانلود و نصب برنامه های رایگان از iTunes

اگر قصد دارید گوشی خود را جیلبریک کرده و برنامه های غیر رایگان را هم روی دستگاه خود نصب کنید، مقالات زیر را مطالعه کنید.

  • چگونه روی گوشی iPhone خود، برنامه های گران قیمت را به صورت رایگان نصب کنیم
  • نحوه نصب برنامه های Crack شده روی دستگاه Apple

در این مقاله به معرفی سایر نرم افزار برتر موجود در iOS می پردازیم. توجه کنید که 10 برنامه دیگر را در قسمت اول این مقاله معرفی کرده ایم.

Spotify – رایگان

spotify

اسپاتیفای یک سیستم آنلاین پخش موزیک است که می توانید از طریق آن آهنگ های مورد علاقه خود را گوش دهید.

تعداد آهنگ های موجود در Spotify زیاد بوده و اکثر کاربران معتقدند از بسیاری از سیستم های آنلاین پخش موزیک، پربار تر است.

Pinterest – رایگان

pinterest

با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات و علایق خود در محیطی مشابه وبلاگ قرار دهید. کاربران دیگر Pinterest نیز می توانند در مورد علایق خود مطلب بنویسند، یا در انتهای مطالب شما پیغام و نظرشان را درج کنند. شما می توانید در هر پست، از عکس نیز استفاده کنید.

Quora – رایگان

quora

Quora یک برنامه فوق العاده جالب است. در این برنامه سئوالات و پاسخ های کاربران مختلف در مورد همه چیز درج شده است. زمانی که این برنامه را باز می کنید، با توجه به موقعیت شما که از GPS دستگاه خوانده می شود، سئوالات و پاسخ هایی که بیشتر در محل زندگی شما پرسیده شده را مشاهده خواهید کرد. اگر تمایل دارید بدانید هم وطنان شما بیشتر در چه مواردی سئوال می کنند، سری به برنامه Quara بزنید.

Weather+ با قیمت 0.99 دلار

weatherplus

با وجود تعداد زیاد برنامه های هواشناسی، ممکن است معرفی این برنامه به عنوان یک نرم افزار کاربردی، جالب به نظر نرسد. ولی تفاوت این برنامه با سایر برنامه ها در این است که در Weather+ هوای منطقه های مختلف به زیبایی و با تصویری از آن منطقه نمایش داده می شود.

IntoNow – رایگان

intonow

IntoNow یک نرم افزار فوق العاده است. این برنامه عملکردی مشابه برنامه Shazam را برای برنامه های تلویزیونی دارد. Intonow تشخیص می دهد شما در حال مشاهده چه برنامه تلویزیونی هستید. این نرم افزار اخیرا توسط یاهو خریداری شده و به شما امکان اشتراک گذاری آنچه در حال تماشا هستید را می دهد تا به دوستانتان اعلام کنید که در حال مشاهده چه برنامه ای هستید.

Google Currents - رایگان

googlecurrents

در قسمت اول برنامه های کاربردی، نرم افزار خبر خوان Flipboard را معرفی کردیم. نرم افزار Google Currents نیز نرم افزاری مشابه Flipboard است ولی با اکانت گوگل شما سینک می شود و می توانید با استفاده از آن به حساب کابر گوگل خود دسترسی داشته باشید. این برنامه از Flipboard سریعتر بوده و از طریق آن می توانید خبر های مورد علاقه تان را به اکانت خود در گوگل پلاس ارسال کنید.

HBO GO - رایگان

hbogo

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های پخش فیلم به صورت آنلاین است.

شما با استفاده از این برنامه می توانید در هر ساعتی از روز و در هر مکانی، با استفاده از یک خط پر سرعت اینترنت، سریال تلویزیونی مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

ProCreat با قیمت 1.99 دلار

procreate

این برنامه یکی از بهترین برنامه های نقاشی در آیپد است. رابط گرافیکی ProCreate ساده و جذاب است و نقاشی در هر محیطی را ممکن می کند.

شما همچنین می توانید از طرح های آماده این برنامه برای خلق اثر خود استفاده کنید.

Garmin StreetPilot onDemand با قیمت 0.99 دلار

garmin

نرم افزار مسیر یاب Garmin با استفاده از فلش های جذابی مسیر مورد نظرتان را به شما نمایش می دهد. این برنامه با توجه به سرعت شما، زمان رسیدن به مقصد را نیز عنوان می کند. توجه کنید که همه برنامه های راهنمای مسیر برای همه کشور ها کاربرد ندارد و با توجه به اینکه آیا نقشه مسیر های کشور شما در این برنامه وجود دارد یا خیر، برای شما قابل استفاده است.

منبع: TechCrunch

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات