اولترابوک 15 اینچ 700 دلاری ایسر وارد بازار می شود

پنج‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
ایسر قصد دارد اولترابوک 15 اینچ را به لیست لپ تاپ های باریک و سبک خود اضافه کند.
تبلیغات

در حال حاضر اکثر اولترابوک ها مجهز به نمایشگر 13.3 اینچ می باشند البته استثنا نیز وجود دارد و به عنوان مثال Acer Aspire S3 با نمایشگر 11 اینچ و سری 5 سامسونگ نیز با نمایشگر 14 اینچ عرضه می شوند. اگر تا به حال منتظر اولترابوک با اسکرین 15 اینچ بوده اید دیگر نیازی نیست صبر کنید.

براساس گزارش DigiTimes به نقل از Pegatron Technology که در زمینه تولید نمایشگر لپ تاپ فعال است، قیمت لپ تاپ ایسر 699 دلار خواهد بود. با توجه به اینکه تولید کنندگان اولترابوک مشکلات زیادی برای پایین نگه داشتن قیمت این لپ تاپ ها به زیر 1000 دلار داشته اند، قیمت 700 دلاری بسیار جذاب به نظر می رسد.

شواهد نشان می دهد ایسر قصد دارد در سال 2011 با قدرت در بازار اولترابوک ها ظاهر شود به همین دلیل اضافه کردن اولترابوک 15 اینچ به لیست لپ تاپ های 11 و 13 اینچی منطقی به نظر می رسد.

البته اولترابوک 15 اینچ از نظر مشخصات فنی، وزن و ضخامت، مطابق با استانداردهای اینتل برای این شاخه از لپ تاپ ها نیست. چون حتی اولترابوک 14 اینچی سامسونگ در سری 5، استانداردهای اینتل برای اولترابوک ها را ندارد و وزن آن 1.814 کیلوگرم و ضخامت آن حدود 2 سانتی متر است. مطمئنا اولترابوک 15 اینچی نیز وزن بیشتری خواهد داشت و به سختی می توان آن را جزء لپ تاپ های سبک و باریک دانست.

به هر حال به نظر می رسد باریکی و سبکی به استاندارد جدید لپ تاپ ها تبدیل شده است و ایسر اولترابوک 15 اینچ و یا یک لپ تاپ سبک و باریک 15 اینچی عرضه خواهد کرد.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات