تصاویر جدید ویندوز 8 از رابط Ribbon در Explorer

پنج‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که همه منتظرند تا در یکی از روزهای سال پیش رو، نسخه جدید ویندوز منتشر شود، هر روز شایعه جدیدی درباره این سیستم عامل پر سرو صدا به بیرون درز می کند. ویندوز بی شک محبوب ترین سیستم عامل رایانه های شخصی است که قصد دارد در دنیای تبلت ها نیز با یک رابط کاربری جدید پا بگذارد. اما رابط کاربری دسکتاپ این سیستم عامل چه تغییراتی خواهد داشت؟
تبلیغات

ویندوز 8 سیستم عامل بعدی مایکروسافت است که انتظار می رود موج جدیدی در بازار داغ سیستم عامل ها ایجاد کند و گفته شده یکی از مهم ترین پروژه های مایکروسافت تا به امروز خواهد بود. به هر حال، اگر سیستم عامل ویندوز قرار بود با شکست مواجه شود هم اکنون مایکروسافت در وضعیت کنونی نبود.

به تازگی تصاویر جدیدی از ویندوز 8 به بیرون درز کرده که نشانگر پیشرفت های قابل ملاحظه ای در رابط کاربری این سیستم عامل است. این در حالی است که تصاویر، از ارائه رابط Ribbon در Explorer خبر می دهند.

win8

چیزی که در تصویر دیده می شود مدرکی بر این ادعا هاست. اما به احتمال بسیار زیاد، بخش های محبوب ویندوز 7، بدون تغییر اساسی و با اضافه کردن چند ویژگی کوچک به ویندوز 8 منتقل می شوند. به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد همچون مکینتاش روی کاربرپسند بودن سیستم عامل محبوب خود بیشتر سرمایه گذاری کند.

حال این المان های رابط کاربری جدید برای کامپیوتر های غیر لمسی چگونه در ویندوز 8 استفاده خواهند شد، مساله جالبی است که دوست داریم نتیجه آن را ببینیم.

کلیه مقالات مرتبط با سیستم عامل Windows 8 مایکروسافت را در آدرس zoomit.ir/windows/ مشاهده کنید.

منبع: Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات