تبلت Google Nexus تا 6 ماه دیگر راهی بازار خواهد شد

سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
رقابت میان گوگل و اپل در بازار تلفن های هوشمند بسیار داغ شده است و اگر از حق نگذریم بیشترین سود را از این رقابت و نوآوری های دو شرکت، کاربران برده اند. در حالی که هم اکنون بسیاری از تبلت های رایج بازار از سیستم عامل اندروید بهره می برند، گوگل تصمیم گرفته در بازار تبلت نیز وارد رقابت تن به تن با اپل شود. اریک اشمیت در یک مصاحبه با روزنامه ایتالیایی خبر از عرضه تبلت گوگل طی شش ماه آینده داده است.
تبلیغات

بنا به اظهارات اخیر اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل، اولین تبلت Google Nexus احتمالا تا 6 ماه دیگر از راه خواهد رسید. وی همچنین وعده داده که رقابت شدیدتری میان گوگل و اپل شکل خواهد گرفت.

اشمیت به روزنامه ایتالیایی Corriere Della Sera گفته است:

[blockquote class="default"]ما قصد داریم طی 6 ماه آینده تبلت خود را با کیفیت بسیار عالی روانه بازار کنیم.[/blockquote]

او جزئیات بیشتری در این رابطه نگفت، اما بنا به گزارشات پراکنده از ماه مارس گذشته تا کنون، احتمالا شاهد یک تبلت Nexus همچون تلفن های هوشمند گوگل و سامسونگ خواهیم بود. همچنین بر اساس برخی شایعات دیگر، تبلت گوگل احتمالا مجهز به نسخه بهینه شده اندروید 4 (ساندویچ بستنی) خواهد بود.

اشمیت همچنین در این مصاحبه از استیو جابز به نیکی یاد کرد و به او لقب میکل آنژ زمان ما داد. کسی که "پتانسیل بسیار عمیق و انقلابی تبلت را کشف کرد."

با این وجود گوگل مشخصا می خواهد رقابت دیگری را با اپل آغاز کند و این نبرد بسیار شدید خواهد بود. از طرفی تکنولوژی تشخیص صدا و دستیار صوتی Majel که به زودی توسط گوگل در پاسخ به Siri اپل عرضه خواهد شد، می تواند این نبرد را گرم تر کند. اشمیت تصریح کرد که گوگل برای مدت طولانی بهترین نرم افزار تشخیص صدا را داشته است، اما باید آن را بیشتر توسعه دهد و این کار را خواهند کرد.

منبع: PCWorld

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات