گوشی Lenovo با سیستم عامل Windows Phone 7 در سال 2012 وارد بازار می شود

جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شرکت چینی Lenovo بسیار فعال شده و تنها طی کمتر از 10 روز سه مدل تبلت و سه مدل گوشی معرفی کرده است. Lenovo این بار از عرضه گوشی هوشمند جدیدی با سیستم عامل WP7 در نیمه دوم سال 2012 خبر می دهد. در ادامه مشخصات فنی گوشی های جدید Lenovo را مشاهده می کنید.
تبلیغات

Lenovo تایید کرده که قصد دارد با معرفی یک گوشی در نیمه دوم 2012 وارد بازار ویندوز فون 7 شود.

ماه گذشته تصاویری از یک گوشی ناشناخته مجهز به WP7 در چین، درز کرد و اکنون یوئه چن مدیر تولید بخش LePhone کمپانی Lenovo، تایید کرده که این تصاویر مربوط به یک گوشی واقعی Lenova بوده که در سال 2012 وارد بازار می شود.

چن در ادامه گفت:

[blockquote class="default"]در واقع ما در حال تمرکز بر روی یک محصول مبتنی بر ویندوز فون هستیم و هم اکنون برنامه ریزی و زمان بندی روشنی برای ارائه این محصول داریم.[/blockquote]

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد گوشی ویندوزی Lenovo اعلام نشده است.

Lenovo همچنین سه گوشی جدید با سیستم عامل اندروید به نام های LePhone S760، LePhone S2 و LePhone K2 را معرفی کرده است.

S760 مدلی ارزان تر با نمایشگر 3.7 اینچی AMOLED، پردازنده 1 گیگاهرتز و دوربین 5 مگاپیکسل است. S2 یک دستگاه میان قیمت با پردازنده 1.4 گیگاهرتز تک هسته ای با صفحه نمایش 3.8 اینچ TFT است.

  • بررسی انواع نمایشگرهای Retina، Super AMOLED و Super AMOLED Plus

گوشی S2 در دو نوع 8 گیگابایتی با 512MB RAM و همچنین 16 گیگابایتی با 1GB RAM راهی بازار خواهد شد.

K2 که گران تر از دو گوشی قبل است یک پردازنده دوهسته 1.5 گیگاهرتز Snapdragon، یک نمایشگر 4.3 اینچ IPS با 1GB RAM و قابلیت ضبط ویدیو 1080P دارد.

این مسئله که آیا این گوشی ها در خارج از چین نیز عرضه خواهند شد، هنوز به طور دقیق مشخص نیست. Lenovo تنها قیمت مدل S2 را در چین حدودا 300 پوند اعلام کرده است.

منبع: TrustedReviews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات