گوشی هوشمند جدید سونی اریکسون با نام Nozami در راه است

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی و اریکسون به انتهای همکاری خود نزدیک می شوند و به زودی راهشان از هم جدا خواهد شد. بدون شک تا کنون، Xperia Arc S فرزند ارشد این زوج بوده که در بازار با استقبال نسبتا خوبی نیز مواجه شده است. اما سونی و اریکسون قصد دارند قبل از جدایی، آخرین محصول مهم خود را نیز در اوایل 2012 ارائه کنند. در ادامه به شایعات و خبرهای درز شده از این تلفن هوشمند می پردازیم.
تبلیغات

در پی خبری که در ماه سپتامبر اعلام شد، سونی در حال خرید سهم شریک ده ساله خود (اریکسون) است. از این پس تلفن های تولید شده با نام Sony Ericsson کمتر و کمتر خواهد شد و به زودی آخرین محصول بزرگ این برند ارائه خواهد شد.

تلفنی که در تصویر مشاهده می شود با اسم رمز Nozomi شناخته شده است اما احتمالا با نام رسمی Sony Ericsson Arc HD راهی بازار می شود. دلیل این نام گذاری نیز نمایشگر ال سی دی 4.3 اینچی با وضوح 1280x720 پیکسل است.

این تصاویر که توسط GSMArena منتشر شده اند، نمایانگر آن هستند که باتری این تلفن قابل تعویض نیست. همچنین اسلات microSD در آن تعبیه نشده است، بنابر این حافظه آن محدود به حافظه داخلی دستگاه خواهد بود. این تلفن هوشمند مانند iPhone و Nokia Lumia 800 از Micro SIM card پشتیبانی می کند.

nozami_back

بنا به شایعات، Nozomi دوربین 12 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئوی Full HD دارد و همچنین یک پورت HDMI برا ی پخش ویدئو روی تلویزیون در آن قرار داده شده است. پردازنده آن دو هسته ای و از نوع Snapdragon با فرکانس کلاک 1.5 گیگاهرتز می باشد، یک گیگابایت رم دارد و در دو مدل با حافظه های 16 و 32 گیگابایت ارائه خواهد شد.

طبق شایعات، این گوشی با اندروید 2.3.5 ارائه خواهد شد و در حالی که انتظار می رود اکثر تلفن های همراه در سال 2012 با اندروید نسخه 4 عرضه گردند، این موضوع عجیب به نظر می رسد.

هنوز زمان خاصی برای ارائه این گوشی اعلام نشده ولی احتمالا در نمایشگاه CES، که در ماه ژانویه در لاس وگاس برگزار خواهد شد، باید منتظر اخبار جدید تری از این تلفن همراه باشیم، چرا که Xperia Arc نیز در همین نمایشگاه در سال گذشته معرفی گردید.

منبع: trustedreviews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات