کاربران اندروید، با Any.do تماس های از دست رفته را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید

یک‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نرم افزار Any.do یکی از بهترین نرم افزارهای تسک منیجر یا مدیریت امور روزانه برای تلفن های هوشمند است. این نرم افزار در حال حاضر تنها برروی تلفن های اندرویدی قابل نصب است اما شرکت تولید کننده آن در حال ساخت نسخه آیفون و نسخه تحت وب آن نیز می باشد. رابط کاربری Any.do بسیار زیبا و دوست داشتنی است و امکانات بسیار خوبی نیز دارد. در نسخه جدید این نرم افزار امکان ذخیره Missed Callها نیز اضافه شده است.
تبلیغات

اندازه فونت ها در Any.do بزرگ و خواناست و مشاهده امور روزانه در آن بسیار آسان است. ویجت های کاربردی این نرم افزار نیز به شما کمک می کند تا امور روزانه خود را فراموش نکنید.

Any.do قادر به دریافت متن از طریق صدا نیز می باشد. اما یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار امکان همگام شدن (Sync) با Google Tasks است. یعنی لیست امور روزانه شما در صفحه Gmail نیز نشان داده می شوند. امکان همگام شدن با Google Tasks باعث می شود تا لیست امور روزانه خود را از طریق مرورگر کامپیوتر، تلفن و یا تبلت مشاهده کنید.

در نسخه جدید این نرم افزار امکان ذخیره تماس های از دست رفته (Missed Calls) به لیست امور روزانه اضافه شده است. این امکان جذاب زمانی کاربرد دارد که سرتان شلوغ است و نمی توانید تماس های از دسته رفته را پاسخ دهید به این ترتیب آنها را به لیست امور روزانه خود اضافه می کنید تا در زمان مناسب به آنها رسیدگی کنید. این کار با یک کلیک ساده انجام می شود و تماس های از دست رفته به لیست تماس های در حال انتظار اضافه می شوند. از آنجایی که اطلاعات Any.do به Google Tasks همگام می شوند لیست تماس های از دست رفته در صفحه Gmail نیز در دسترس خواهند بود.

منبع: Labnol

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات