کاربران iPhone 4 می توانند Siri را روی گوشی خود نصب کنند

یک‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل دیروز نسخه جدید سیستم عامل 5.0.1 iOS را برای کاربران iPhone 4 عرضه کرد.
تبلیغات

با استفاده از این آپدیت، نرم افزار جذاب Siri روی دستگاه‌های iPhone 4 نصب می‌شود (البته پس از تغییرات و افزودن کد به برنامه دستگاه). اگر شما هم کاربر iPhone 4 هستید دستگاه خود را به نسخه جدیدی که اپل چند روز پیش عرضه کرده، به‌روزرسانی کنید.

اپل پیش‌تر نسخه iOS 5.0.1 را برای کاربران گوشی های آیفون به بازار عرضه کرده بود ولی این نسخه مجهز به Siri نبود. این کمپانی چند روز پیش مجددا نسخه به روز شده iOS 5.0.1 را برای دستگاه‌های iPhone 4 عرضه کرد تا کاربران گوشی های iPhone 4 بتوانند نرم افزار Siri را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. با به‌روزرسانی دستگاه آیفون به نسخه 5.0.1 حافظه RAM دستگاه به شکل Unencrypted در می آید که با تغییرات کوچک و ساده‌ای در آن می‌توان Siri را روی دستگاه Apple نصب کرد.

این نسخه به صورت خودکار روی دستگاه هایی که مجهز iOS 5.0.1 قدیمی نیستند، نصب می‌شود. ولی اگر iPhone 4 خود را مجهز به iOS 5.0.1 کرده‌اید باید برای به‌روزرسانی آن نسخه Revised شده iOS 5.0.1 را از لینک مستقیم اپل دانلود کنند.

اگر از روش آپدیت دستگاه خود مطلع نیستید مقاله "آموزش قدم به قدم نصب iOS 5" را مطالعه کنید. توجه کنید که پس از آپدیت به این نسخه Siri مستقیما روی دستگاه شما قرار نمی‌گیرد و نیاز به تغییرات جزئی دارد. ولی آنچه مشخص است این است که RAM دستگاه شما رمز گذاری نخواهد شد و این تغییرات به‌راحتی روی دستگاه اعمال می‌شود. پس از نصب این نسخه باید منتظر گروه های هکر باشیم تا بتوانند نرم افزار Siri را نیز به دستگاه اضافه کنند.

در این روش برای نصب Siri روی iPhone 4 خود نیاز به جیلبریک گوشی ندارید. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید iOS 5.0.1 این است که با آپدیت کردن به این نسخه اطلاعات RAM دستگاه شما رمزگذاری نخواهند شد ولی در نسخه 5.1 که به‌زودی عرضه می‌شود اطلاعات RAM دستگاه‌های iPhone4 مجددا رمزگذاری خواهند شد و اعمال تغییرات در 5.1 به‌سادگی اعمال تغییرات در 5.0.1 جدید نخواهد بود.

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات