پوشش خبری CES 2012 در زومیت، در این نمایشگاه چه خواهد گذشت

شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
CES ، یکی از بزرگترین نمایشگاه های محصولات الکترونیکی جهان است که همه ساله از 10 تا 13 ژانویه (20 تا 23 دی ماه) در لاس وگاس امریکا، برگزار می گردد. این نمایشگاه برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد. چرا که معمولا محصولات الکترونیکی که در آینده وارد بازار خواهند در این نمایشگاه معرفی می شوند. در ادامه به بررسی مواردی که انتظار داریم در نمایشگاه CES 2012 مشاهده کنیم می پردازیم.
تبلیغات

انتظار داریم در CES 2012 چه محصولاتی را مشاهده کنیم

در CES 2012 با زومیت همراه شوید تا اخبار و تکنولوژی های مهم نمایشگاه CES 2012 را از دست ندهید. سال گذشته زومیت تمام تلاش خود را برای پوشش کامل خبری این نمایشگاه انجام داد. امسال نیز قصد داریم جدیدترین و مهم ترین محصولات موجود در نمایشگاه CES را به شما معرفی کنیم.

نمایشگرها

انتظار می رود در این نمایشگاه تولیدکنندگان بزرگ نمایشگر از جمله شارپ، سامسونگ، سونی، الجی، پاناسونیک، ویزیو، توشیبا و... فعالیت عمده ای داشته باشند. این کمپانی ها بیشتر بر روی تکنولوژی های پخش تصاویر سه بعدی و همچنین تلویزیون های هوشمند تمرکز خواهند کرد. تکنولوژی 4k نیز از جمله مواردی است که شرکت های تولید کننده پنل به آن توجه خواهند کرد.

سخت افزار و نرم افزار

اینتل در این نمایشگاه بر روی پردازنده های Ivy Bridge که نسل بعد از Sandy Bridge است مانور خواهد داد. اولترابوک ها نیز از جمله دستگاه هایی هستند که در نمایشگاه CES 2012 به وفور مشاهده خواهید کرد.

یکی از مهمترین پدیده هایی که در نمایشگاه CES 2012 اخبار زیادی در مورد آن مشاهده خواهید کرد، سیستم عامل Windows 8 خواهد بود. تبلت های جدید Acer با نمایشگر Full HD و پردازنده قدرتمند بالا نسبت به نسخه A500 در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. HTC نسل جدید تبلت های پر سرعت خود مانند HTC Quattro در سایز 10.1 اینچ را معرفی خواهد کرد.

تلفن های هوشمند

ممکن است تلفن هوشمند HTC Edge با پردازنده 4 هسته ای را نیز در این نمایشگاه مشاهده کنیم. گوشی های موبایل Samsung Galaxy S3 و LG Optimus U1 مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی در نمایشگاه CES 2012 به نمایش گذاشته می شوند.

Sony Ericsson Xperia Arc HD نیز از گوشی های جذابی است که در نمایشگاه CES 2012 به نمایش گذاشته خواهد شد. نمایشگر 4.3 اینچی HD و پردازنده 1.5 گیگاهرتز آن، می تواند این گوشی را به یکی از جذاب ترین مدل های بازار تبدیل کند.

انتظار می رود نوکیا با Lumia 900 که نسخه جدیدتر Lumia 800 است طرفدارانش را شگفت زده کند.

دوربین ها

انتظار می رود دوربین های کامپکت و DSLR سونی، کانن و نیکون، نمایشگاه CES 2012 را رنگین تر از همیشه کنند. امیدواریم مدل D800 نیکون که رزولوشن آن 36 مگاپیکسل است در این نمایشگاه معرفی شود.

کانن وعده داده دوربین هایی با قابلیت ضبط تصاویر 4K را در CES 2012 به طرفدارانش نمایش دهد. آلفا 77 سونی نیز با 24 میلیون پیکسل انتظار شما را در نمایشگاه CES 2012 می کشد.

این نمایشگاه از 20 تا 23 دی ماه در لاس وگاس امریکا برگزار خواهد شد. بنابراین در نمایشگاه CES 2012 با زومیت همراه شوید و از اخبار تکنولوژی و وقایع روز دنیا غافل نمانید.

منبع: Zoomit

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات