اطلاعات فنی Galaxy S III به بیرون درز کرد، پردازنده 1.8GHz، دوربین 12MP

جمعه ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
نسل جدید تلفن های هوشمند در راه است. اپل روی نسل پنجم آیفون کار می‌کند و سامسونگ نیز در حال ساخت Galaxy S III است. شواهد و شایعات مختلفی در مورد iPhone 5 منتشر شده است ولی تا به امروز اطلاعات کمی در مورد نسل آینده تلفن های هوشمند سامسونگ شایع شده بود. حال اسنادی به بیرون درز کرده که مشخصات فنی Galaxy S III در آن ذکر شده است.
تبلیغات

Phandroid ادعا می‌کند که اسکرین شاتی که در بالا مشاهده می‌کنید از روی اسناد داخلی سامسونگ گرفته شده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این تصویر نشان می‌دهد که نسل جدید Galaxy S در سال 2012 و با مشخصات فنی دوست داشتنی وارد بازار خواهد شد.

این تصویر نشان می‌دهد که Galaxy S III با پردازنده دو هسته‌ای 1.8GHz، حافظه RAM با ظرفیت 2GB و دوربین 12MP عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش 4.6 اینچی آن نیز از نوع Super AMOLED Plus HD خواهد بود.

Galaxy S III برخلاف Nexus Prime مجهز به نمایشگر مسطح است. شایعات حاکی از آن است که GS3 از GS2 باریکتر خواهد بود و سیستم عامل Android 4.0 Ice Cream Sandwich روی آن نصب خواهد شد.

هنوز هیچ کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تأیید نشده اند و ممکن است کل تصویر جعلی باشد. هر چند مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده به نظر منطقی می رسند اما به هر حال باید تا ارائه اطلاعات رسمی از جانب سامسونگ صبر کرد.

منبع: Phandroid

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات