ال جی موبایل Prada 3.0 را برای علاقمندان مد عرضه می کند

پنج‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت های ال جی و پرادا طی یک همکاری مشترک تلفن جدید و بسیار زیبای Prada 3.0 را معرفی کردند. این تلفن هوشمند مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی و دوربین 8 مگاپیکسلی است. همانطور که از اسم پرادا انتظار می رود، این تلفن دارای طراحی فوق العاده زیبا است که بازار هدفش علاقمند مد خواهد بود. اطلاعات بیشتر و مشخصات فنی این تلفن را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

Prada 3.0 مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی از نوع Nova با وضوح تصویر 800 در 480 پیکسل است، دوربین 8 مگاپیکسلی آن نیز مجهز به فلش LED است. این تلفن از پس ضبط ویدیو 1080p برمی آید. پردازنده دو هسته ای 1GHz و حافظه ذخیره سازی با ظرفیت 8GB از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن به شمار می روند. سیستم عامل آن نیز Android 2.3 است البته LG وعده داده که Prada 3.0 در آینده به نسخه 4 اندروید بروز رسانی خواهد شد.

LG ادعا می کند که نمایشگرهای AMOLED دو برابر نمایشگر NOVA که در Optimus Black نیز استفاده شده بودند، انرژی مصرف می کند.

علاوه بر طراحی بسیار شکیل این تلفن، تغییراتی در رابط کاربری نرم افزار نیز ایجاد شده تا حس خاص بودن تلفن کامل شود.

ال جی و پرادا از حدود 5 سال پیش رابطه بسیار مستحکمی با یکدیگر داشته اند، زمانی که اولین محصول مشترک این دو شرکت وارد بازار شد، سر و صدای زیادی برپا کرد و فروش آن نیز قابل توجه بود. ممکن است، Prada 3.0 نیز به دلیل طراحی بسیار زیبا و امکانات سخت افزاری خوبش محبوب و پرفروش شود.

Prada 3.0 در ماه ژانویه سال 2012 ابتدا وارد اروپا و سپس وارد کشورهای دیگر خواهد شد.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات