HTC Edge: اولین تلفن چهار هسته ای دنیا

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
HTC Edge اولین گوشی با پردازنده چهار هسته‌ای شرکت HTC و احتمالاً اولین گوشی چهار هسته‌ای دنیا خواهد بود. نمایشگر این گوشی 4.7 اینچ بوده و ضخامت آن کمتر از 10 میلی‌متر است. در ادامه مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

HTC Edge مجهز به نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720P است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به 1GB حافظه RAM و دوربین 8 مگاپیکسلی پشت دستگاه که دارای لنز 28 میلیمتری است، اشاره کرد.

پردازنده AP30 Tegra 3 گوشی HTC Edge ساخت شرکت Nvidia است. حافظه داخلی این تلفن هوشمند 32GB است. در جعبه Edge نیز هدفون های برند Beats که یکی از قوی ترین هدفون های بازار است، قرار داده خواهد شد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری HTC Edge می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت، بلوتوث 4.0، پشتیبانی از NFC، دوربین 1,800 میلی‌آمپر ساعتی و اسلات MicroSD با کارت حافظه 32GB بصورت پیش‌فرض اشاره کرد. البته این مشخصات براساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده است منتشر شده‌اند و ممکن است زمانی که این تلفن وارد بازار شود مشخصات فنی اش کمی با آنچه در این مقاله خواندید متفاوت باشد.

HTC Edge مجهز به سیستم عامل اندروید است. هنوز دقیقاً مشخص نیست این گوشی مجهز به کدام ورژن این سیستم عامل خواهد بود. ولی احتمالاً هر کدام از نسخه ها که باشد به نسخه Ice Cream Sandwich اندروید قابل ارتقا خواهد بود.

HTC Edge اواخر نیمه اول سال آینده به بازار جهانی راه خواهد یافت.

منبع: Pockettnow

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات