فایرفاکس 8 آماده دانلود است

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
نسخه 8 فایرفاکس فردا 8 نوامبر بصورت رسمی منتشر می‌شود اما طبق معمول قبل از انتشار رسمی می‌توان آن را از طریق FTP موزیلا دریافت کرد. نسخه 8 مرورگر فایرفاکس برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز عرضه شده است. در نسخه 8 فایرفاکس امکان جستجو در پیغام های توییتر از طریق آدرس بار و باز شدن خودکار یک تب در هنگام اجرای مرورگر اضافه شده است.
تبلیغات

برای دانلود نسخه 8 مرورگر فایرفاکس می‌توانید به آدرس FTP موزیلا مراجعه کنید. البته از فردا نسخه 8 این مرورگر در وب سایت رسمی موزیلا نیز قرار خواهد گرفت.

در نسخه جدید فایرفاکس علاوه بر جستجو ساده تر در توییتر و باز شدن خودکار تب مورد نظر کاربر در زمان اجرای مرورگر یک قابلیت بسیار خوب دیگر نیز اضافه شده است که در آن Add-Ons هایی (افزونه ها) که توسط نرم افزارهای مختلف و بعضا بدون توجه کاربر روی مرورگر نصب می‌شوند غیرفعال خواهند شد. البته کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن‌ها را فعال کند. این امکان باعث بالارفتن امنیت فایرفاکس 8 شده است.

برای دانلود فایرفاکس 8 پس وارد شدن به FTP موزیلا دایرکتوری مربوط به سیستم عامل خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال کاربران ویندوز باید وارد دایرکتوری win32 شده و سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند، برای نسخه فارسی وارد دایرکتوری fa و برای زبان انلگیسی وارد دایرکتوری en-US شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات