موتورولا تبلت های Xoom 2 و Xoom 2 Media Edition را در همین ماه وارد بازار می کند

پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
پس از گذشت ماه ها از شایعات مبنی بر عرضه نسخه دوم تبلت Xoom و درز کردن مشخصات فنی و تصاویر این تبلت، بالاخره موتورولا تصمیم گرفت دو تبلت جدید خود را با نام های Xoom 2 و Xoom 2 Media Edition معرفی کند. این دو تبلت از نظر ظاهر و مشخصات سخت افزاری شبیه به یکدیگر هستند اما سایز نمایشگر آنها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه جزئیات بیشتر و مشخصات دقیق فنی این دو تبلت اندرویدی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

Motorola Xoom 2 مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچ است ولی Xoom 2 Media Edition با صفحه نمایش 8.2 وارد بازار خواهد شد. هر دو تبلت مجهز به پردازنده دو هسته ای 1.2GHz، حافظه 1GB RAM، حافظه ذخیره سازی به ظرفیت 16GB و سیستم عامل اندروید 3.2 می باشند. (متاسفانه سیستم عامل این دو تبلت اندروید 4 نیست)

مشخصات سخت افزاری Xoom 2 نسبت به Xoom قوی تر می باشد. اما بزرگترین تغییر در نسخه دوم تبلت Xoom، ضخامت و باریکی آن است. Xoom 2 تنها 8.8 میلی متر و Xoom 2 Media Edition تنها 8.9 میلی متر ضخامت دارد.

هر دو تبلت دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در پشت هستند. وزن Xoom 2  حدود 600 گرم و Xoom 2 Media Edition حدود 386 گرم می باشد.

موتورولا اعلام کرده که لبه های تبلت، طوری طراحی شده اند که به راحتی در دست جای گیرند و کاربر زمان کار کردن با تبلت راحت باشد. صفحه نمایش لمسی این تبلت مجهز به محافظ گوریلا است. موتورولا همچنین ادعا کرده که قدرت گرافیکی Xoom 2 حدود 20 درصد بالاتر از نسخه قبلی است.

مقالات مرتبط:

  • موتورولا تبلت Xoom خود را به طور رسمی معرفی می کند
  • مقایسه و بررسی قدرت گرافیکی تبلت های iPad و Xoom
  • معرفی تمام تبلت های موجود در بازار ایران به همراه قیمت، تابستان 90

نمایشگر این دو تبلت نیز از نوع IPS با وضوح تصویر HD است و بدین ترتیب زاویه دید بسیار خوب 178 درجه و روشنایی مناسبی دارد. طول عمر باتری این دو تبلت نیز 10 ساعت اعلام شده است.

این دو تبلت قرار است در همین ماه وارد بازار بریتانیا و ایرلند شود.

منابع: Engadget | Theverge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات