اپل مشکل مصرف باتری در iOS 5 را تایید و نسخه آزمایشی 5.01 را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
کمی پس از عرضه نسخه 5 سیستم عامل iOS، بسیاری از کاربران شکایاتی مبنی بر کم شدن طول عمر باتری ابزارشان گزارش کردند. کاربران تلفن جدید اپل، iPhone 4S نیز دچار مشکل مشابه شده اند. بررسی ها نیز نشان می دهد که طول عمر باتری iPhone 4S کمتر از iPhone 4 است. همانطور که پیش تر نیز اعلام کردیم این مشکل نرم افزاری است و  قابل حل می باشد. حال اپل رسما مشکل مصرف باتری را تایید و اعلام نموده که نسخه جدید را به زودی منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

پیش از ادامه بهتر است مقاله "رفع مشکل عمر باتری گوشی iPhone 4S و سیستم عامل iOS 5" را مطالعه کنید.

اپل به AllThingsD گفت:

[blockquote class="{classname}"]ما چند مشکل کوچک را که برروی مصرف باتری تاثیر دارد پیدا کرده ایم و بروز رسانی نرم افزاری را در چند هفته آینده منتشر خواهیم کرد.[/blockquote]

علاوه بر این اپل، نسخه آزمایشی iOS 5.0.1 را نیز منتشر کرد که در آن برخی از مشکلات iOS 5 رفع شده که باعث مصرف کمتر باتری می شود. همچنین امنیت و سیاست های ذخیره سازی اطلاعات نیز ارتقاء یافته اند.

Screen_Shot_2011-11-02_at_2.59.17_PM

بدون شک iOS 5.0.1 تا چند هفته آینده منتشر خواهد شد ولی نصب نسخه آزمایشی این سیستم عامل خیلی پیشنهاد نمی شود. بهتر است کمی صبر کنید تا نسخه نهایی سیستم عامل منتشر گردد و سپس نسبت به نصب آن اقدام کنید. در حال حاضر اگر تلفن یا تبلت خود را به iOS 5 بروز رسانی کرده اید می توانید از طریق راهنمای ذکر شده در این مقاله طول عمر باتری ابزار خود را کمی بیشتر کنید.

منبع: AnandTech

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات