پسر چینی برای نامزدش آیپد 125$ دلاری ساخت

یک‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
Wei Xinlong که در دانشگاه هنر و طراحی تحصیل می کند، تصمیم گرفت برای نامزدش یک آیپد تهیه کند. او به علاقه نامزدش به آیپد مطلع بود ولی هزینه لازم برای خرید این دستگاه را نداشت. بنابراین اطلاعات زیادی در مورد تبلت ها جمع آوری نموده و تلاش کرد آیپد با هزینه کمتر بسازد و به نامزدش هدیه کند. وی توانست با هزینه 125$ دلار، تبلت مورد نظرش را بسازد. در ادامه تصویر این تبلت و روشی که Wei Xinlong برای ساخت آن بکاربرده را مشاهده می کنید.
تبلیغات

Wei Xinlong برای خوشحال کردن همسر آینده اش، تصمیم گرفت برای وی تبلتی تهیه کند و از آنجایی که پولی برای خرید این دستگاه نداشت تصمیم گرفت یک تبلت بسازد. وی یک باتری و یک صفحه لمسی تهیه کرد و با استفاده از قطعات نوت بوک قدیمی اش، یک تبلت برای نامزدش تهیه کرد. CPU، کارت گرافیکی و مادربورد این تبلت مربوط به دستگاه نوت بوک قدیمی وی است.

man-made-tablet-chinese-with-125-dollors-

هزینه ساخت این تبلت دست ساز تنها 125$ دلار و قطر آن مانند قطر یک کتاب 400 برگ است. سیستم عامل تبلت Wei ویندوز 7 بوده و قادر است بازی و فیلم اجرا نماید. خواندن کتاب و دانلود از اینترنت هم با این تبلت دست ساز امکان پذیر است.

man-made-tablet-chinese-with-125-dollors-2

اگر چه کادوی Wei Xinlong به نامزدش خیلی زیبا نبود ولی نامزد او Sun Shasha گفته که این زیباترین هدیه ای بوده که تا کنون از Wei دریافت کرده است.

آیا شما هم تاکنون چنین هدیه هایی دریافت کرده اید یا برای ساخت چنین دستگاهی خلاقیت به خرج داده اید؟

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات