ظاهر Gmail تغییر کرد: جستجوی پیشرفته، ظاهر منظم تر

چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل بار دیگر ظاهر Gmail را تغییر داد. در نسخه جدید سرویس پست الکترونیکی گوگل، کاربر کنترل بیشتری بر ظاهر رابط کاربری دارد و به راحتی می تواند قسمت های مختلف را تغییر سایز داده و یا آنها را جابجا کند. کاربر همچنین می تواند هر تصویری را که تمایل دارد در پس زمینه برنامه قرار دهد. گوگل جستجو در نامه ها را نیز بهبود بخشیده و کاربر امکانات بیشتری برای یافتن موارد مورد نظر خود دارد.
تبلیغات

در ظاهر جدید جی میل کاربر می تواند فضای بین نامه ها را بیشتر کند تا خواناتر باشند و یا فاصله بین آنها را کاهش دهد تا نامه های بیشتری را در یک صفحه مشاهده کند. ( شما می توانید گزینه Comfortable را برای فضای زیاد، Cozy برای فضای میانه و Compact برای حداقل فاصله بین نامه را انتخاب کنید.)

newlook_customize

در نسخه جدید Gmail نمایش مکالمه ها شکل بسیار بهتری به خود گرفته اند. کاربر در نسخه جدید به راحتی می تواند پیغام های ارسال شده و پاسخ های دریافت شده را مشاهده کند.

newlook_conversation

ظاهر جدید Gmail بصورت پیش فرض فعال نمی شود، برای فعال کردن آن می بایست برروی دکمه "Switch to New Look" که در گوشه پایین سمت راست تصویر قرار دارد کلیک کنید. گوگل اعلام کرده که رابط کاربری Gmail تا چند روز دیگر برای تمام کاربران در دسترس خواهد بود.

اگر شما هم از Gmail استفاده می کنید و به رابط کاربری جدید تغییر حالت داده اید نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Gmail Blog

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات