کفش هوشمند آدیداس اسرار سرعت لیونل مسی را فاش می کند

سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
آدیداس پس از 2 سال کار برروی ساخت کفش هوشمند فوتبال، محصول جدیدی را تولید کرده که قادر به محاسبه سرعت و حرکت بازیکنان فوتبال از جمله ستاره تیم بارسلونا، لیونل مسی است. این کفش فوتبال مجهز به تراشه داخلی برای ذخیره و آنالیز بازده فوتبالیست است. عرضه این کفش از همین ماه در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین آغاز شده است.
تبلیغات

آدیداس که در حال حاضر دومین تولید کننده بزرگ تجهیزات ورزشی و حامی اصلی برخی از بازیکنان مطرح دنیا است، این محصول را برای رقابت با رقیب قدرتمند خود، نایک تولید کرده است تا استحکام رهبری خود در ورزش فوتبال را افزایش دهد.

آدیداس در مورد این کفش گفت:

[blockquote class="default"]ما می توانیم به شما نشان دهیم که در زمین چه کرده اید، اطلاعات کلیدی آماری در مورد بازی را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید بازده خود را با قبل مقایسه کنید. بازیکنان حتی می توانند خود را با دوستان، هم تیمی های خود و یا ستاره های دنیا مقایسه کنند.[/blockquote]

این محصول دو ماه پیش توسط مسی در آرژانتین و در بازی مقابل نیجریه استفاده شد.

مسی در بازی آرژانتین - نیجریه

آدیداس که یک شرکت آلمانی است اسپانسر تیم های مطرحی همچون رئال مالدرید و بازیکنان صاحب نامی همچون کریستین رونالدو است. آدیداس کنترل یک سوم بازار را در دست داشته و سالیانه حدود 5 میلیارد یورو درآمد دارد.

این کفش که adizero f50 miCoach نام گذاری شده با قیمت 338 دلار به فروش می رسد.

منابع: Bloomberg | Stuff Magazine

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات