ال جی تلویزیون با Google TV داخلی تولید می کند

شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش بلومبرگ، شرکت کره‌ای ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES تلویزیون جدیدی که مجهز به گوگل تی وی است را به نمایش بگذارد. این اقدام ال جی ممکن است باعث افزایش فروش Google TV گردد. در حال حاضر گوگل تی وی فروش بسیار کمی دارد و شراکت بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیا با ال جی که در حال حاضر دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در دنیاست ممکن است باعث محبوبیت Google TV شود.
تبلیغات

Google TV یک ابزار کوچک است که به تلویزیون متصل می‌شود و امکانات مشابه تلویزیون‌های هوشمند را در تلویزیون‌های معمولی میسر می‌کند. گوگل تی وی را می‌توان ازطریق تلفن همراه، کی برد های مخصوص یا تبلت ها کنترل کرد. علاوه بر پخش ویدیوهای آنلاین می‌توان فایل‌های ذخیره شده روی درایوهای اکسترنال را نیز ازطریق Google TV پخش کرد.

هدف اصلی گوگل تی، ارائه روش ساده و راحت برای جستجو ویدئو در اینترنت و وب سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو است.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد Google TV به مقاله "هر آنچه در مورد Google TV باید بدانید" مراجعه کنید.

پیش از LG شرکت‌های Vizio و Samsung نیز نسبت به ساخت تلویزیون با Google TV داخلی اقدام کرده بودند.

لاجیتک به‌تازگی از فروش بسیار پایین کی برد بی سیم Logitech Revue که برای اتصال به Google TV ساخته شده، ابراز نگرانی کرده بود. حال گوگل با جذب تولید کننده مطرحی همچون ال جی سعی در افزایش فروش و محبوبیت محصول خود دارد.

گوگل به‌تازگی روی طراحی نرم افزار Google TV تجدید نظر کرده و سعی در نصب اندروید روی آن دارد تا رابط کاربری و عملکرد جستجو در آن ارتقاء یابد.

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات