سونی آماده راه اندازی پلتفرم جدید تلویزیون است

جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
Howard Stringer، مدیرعامل سونی به وال استریت اعلام کرد که شرکتش 5 سال است روی خلق نوع جدید تلویزیون کار کرده است و نتیجه آن پلتفرم یکپارچه برای انواع ابزارهای مجهز به نمایشگر است. استرینگر گفت که بدون شک استیو جابز نیز روی طراحی نوع جدید تلویزیون کار کرده بود اما مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا اپل بتواند طرح‌های خود را عملی کند.
تبلیغات

مدیرعامل سونی دقیقاً مشخص نکرد که طرح جدید این شرکت برای تلویزیون‌ها در راستای همکاری سونی با گوگل و تولید Google TV است یا این شرکت بصورت مستقل روی آن کار کرده است. اما او اعلام کرد که رابط کاربری جدید تلویزیون به مرتبی و زیبایی آیفون خواهد بود.

براساس گزارش وال استریت، سونی از 5 سال پیش کار روی پلتفرم جدید که four-screen نام‌گذاری شده را آغاز کرده است. سونی توانسته four-screen (تسلفن، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون) را با یکدیگر یکپارچه کند تا سرویس‌های ویدیویی و صوتی را بین آن‌ها به اشتراک بگذارد.

استرینگر مدیرعامل سونی به وال استریت گفت:

[blockquote class="default"]من 5 سال اخیر را صرف ساخت پلتفرم جدید کرده ام حال می توانم با استیو جابز رقابت کنم.[/blockquote]

سونی بالاخره ضعف خود در زمینه نرم‌افزاری را قبول کرده و با ارائه پلتفرم جدید سعی در حل این مشکل دارد. در این پلتفرم کاربر رابط کاربری یکسانی را در ابزارهای مختلف تجربه خواهد کرد. سونی جزئیات بیشتری اعلام نکرده ولی انتظار می‌رود در نمایشگاه CES 2012 که در ماه ژانویه (حدود 2 ماه دیگر) برگزار خواهد شد جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر کند.

منابع: Engadget | BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات