Apple باز هم رکورد زد، پیش سفارش 200,000 گوشی 4S در 12 ساعت

شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
غیبت iPhone 5 در کنفرانس اخیر Apple باعث نشد محبوبیت تلفن های این شرکت بین طرفدارانش کم شود. چراکه AT&T اعلام کرده در عرض 12 ساعت 200,000 پیش سفارش برای خرید iPhone 4S دریافت کرده است. ظاهرا محبوبیت Apple در بین کاربران باعث می شود گوشی iPhone 4S نیز فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد.
تبلیغات

به گزارش رویترز، اپراتور موبایل امریکایی At&T بیش از 200,000 سفارش خرید iPhone 4s در عرض 12 ساعت دریافت کرده است. با توجه به گزارش AT&T این میزان سفارش گوشی iPhone 4S رکورد جدیدی از فروش گوشی های iPhone است.

مشخصات کامل گوشی جدید iPhone  را در مقاله "هر آنچه در مورد iPhone 4S باید بدانید" مشاهده کنید.

نماینده AT&T به گروه خبری AllThingsD اعلام کرده که این تعداد پیش سفارش بیشترین تعدادی است که گوشی های iPhone در 12 ساعت داشته اند.

بسیاری از طرفداران Apple از اینکه در کنفرانس خبری این کمپانی خبری از iPhone 5 نشد، کمی ناامید شده بودند. چراکه اکثرا توقع داشتند گوشی جدید iPhone ظاهر متفاوتی داشته باشد. در حالیکه iPhone 4s ظاهری دقیقا مشابه iPhone 4 داشته و تنها سخت افزار آن قوی تر است.

برای بررسی قدرت دوربین 8 مگاپیکسلی گوشی iPhone 4S مقاله "نمونه عکس های گرفته شده با iPhone 4S" را مشاهده کنید.

یکی از نمایندگان Sprint که تعداد دقیقی از پیش سفارش iPhone 4s اعلام نکرده، با بیان این جمله " ما از تعداد پیش سفارش 4S در روز اول راضی هستیم" رضایت خود را نسبت به پیش خرید محصول جدید Apple اعلام کرده است.

این گوشی جذاب در 14 اکتبر مصادف با 22 مهر ماه در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. نسخه آنلاک شده 4S در ماه نوامبر، حدودا اواسط آبان ماه به بازار جهان راه می یابد.

نظرسنجی

نظر شما در مورد این گوشی جذاب چیست؟ آیا از قابلیت های جدید iPhone 4S راضی هستید؟

{acepolls 4}

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات