سامسونگ تیزر تبلیغاتی Nexus Prime و اندروید 4.0 را منتشر کرد

چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
Nexus Prime، تلفن هوشمند جدید گوگل که توسط سامسونگ ساخته خواهد به زودی وارد بازار می شود. در همین راستا سامسونگ تیز تبلیغاتی را برای Nexus Prime و سیستم عامل جدید اندروید منتشر کرده که باعث افزایش اشتیاق بیش از پیش علامندان تلفن های اندرویدی شده است. انتظار می رود این گوشی در رویداد سه شنبه آینده سامسونگ که در سن دیگو برگزار می شود رسما معرفی گردد. در ادامه توضیحات بیشتر و تیزر تبلیغاتی Nexus Prime را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

انتظار می رود سیستم عامل اندروید 4.0 یا Ice Cream Sandwich نیز در روز سه شنبه 11 اکتبر 2011 به همراه تلفن هوشمند Nexus Prime معرفی گردد. این تیزر تبلیغاتی اطلاعات دقیقی درمورد نسخه جدید سیستم عامل اندروید و یا تلفن Nexus Prime ارائه نمی کند. اما براساس آنچه که ما در تیزر تبلیغاتی مشاهده کردیم. Nexus Prime بسیار باریک است و همانند Nexus S نمایشگر منحنی شکل دارد. علاوه بر این سه نقطه کوچک نیز برروی لبه آن مشاهده می شود که ممکن است برای اتصال Dock باشد.

انتظار می رود سیستم عامل اندروید 4.0 برروی تبلت و تلفن های همراه قابل استفاده باشد و در واقع این سیستم عامل ترکیب Gingerbread و Honycomb خواهد بود.

سه شنبه آینده با زومیت همراه باشید تا از از اخبار و وقایع مرتب با رویداد سامسونگ در 11 اکتبر مطلع شوید.

منبع: BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات