Let Talk iPhone: سرویس Siri توسط Apple معرفی شد، با آیفون خود صحبت کنید

سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
Apple سرویس فوق العاده جذاب خود را با نام Siri معرفی کرد. با استفاده از این سرویس می توانید دستورات و سئوالات خود را به صورت گفتاری به iPhone 4S منتقل کنید. به طور مثال اگر به آیفون خود بگویید "فردا ساعت 6 مرا بیدار کن" تنظیمات دستگاه به گونه ای تغییر می کند که راس ساعت 6 گوشی آیفون شما زنگ خواهد زد. این سرویس به چند زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در ادامه ویژگی های دیگر این سرویس را مشاهده می کنید.
تبلیغات

این سرویس فوق العاده جذاب است. تنها کاری که باید بکنید این است که این سرویس را روی دستگاه خود فعال کنید. بعد از آن می توانید هر سئوالی که داشتید از دستگاه Apple خود بپرسید.

شما می توانید از گوشی خود بپرسید: "آیا فردا باران می بارد؟" و Siri برنامه آب و هوایی چند روز آینده را از اینترنت برای شما فراهم می کند.

Scott Forstall شخصی بود که این برنامه را اجرا کرد و عملکرد آن را به خبرنگاران نمایش داد. او برای نمایش عملکرد دستگاه، سئوالات خود را کمی آهسته از iPhone می پرسید. ولی پاسخ های iPhone به سئوالات دقیق و بی نقص بود.

از دیگر ویژگی های Siri این است که می تواند تعاریف مختلف را از Wikipedia و Wolfram Alpha جمع آوری کرده و اطلاعات لازم در مورد هر آنچه به آن نیاز دارید را تنها با گفتن کلمه "Definition" در اختیار شما قرار دهد. به طور مثال اگر بخواهید در مورد شرکت Apple اطلاعات کسب کنید تنها کافی است سرویس Siri را فعال کرده و سپس عبارت Difinition Apple را برای دستگاه بخوانید تا همه اطلاعات در مورد این شرکت در اختیار شما قرار بگیرد.

از دیگر ویژگی های جذاب این سرویس این است که می توانید به جای تایپ کردن SMS یا ایمیل، عبارت مورد نظرتان را برای دستگاه آیفون خود بخوانید تا در قسمت ایمیل یا Message تایپ شود. این سرویس در App های ِآیفون به صورت یکپارچه یا Integrated قرار می گیرد.

Phil Schiller اعلام کرده که این سرویس به زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی ترجمه شده و فعلا نسخه Beta آن دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با تکمیل شدن این نسخه، زبان های کاملتری به این سرویس اضافه خواهد شد.

ظاهرا این سرویس فعلا فقط روی گوشی های iPhone 4s این برند قابل اجرا خواهد بود.

منبع: Appadvice

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات