اپل در حال تولید مک بوک مشابه MacBook Air در سایز 15 اینچ است

دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل در حال تولید مک بوک جدیدی است که طراحی مشابه Air دارد. همان‌طور که می دانید مک بوک ایر در سایز 11 و 13 اینچ به بازار عرضه شده است. ولی مک بوک جدید این کمپانی قرار است در سایز 15 اینچ و با طراحی Air به بازار عرضه شود. هنوز دقیقاً مشخص نیست که این مک بوک جزو خانواده Air است یا Pro. در ادامه اطلاعاتی از این مک بوک که به اینترنت درز کرده است را مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

MacBook Air یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های اپل است. اپل در حال تولید لپ تاپ جدید 15 اینچی است که طراحی مشابه MacBook Air دارد. سایت TUAW اعلام کرده که این محصول جدید جزو خانواده Pro است. سایت Macrumors نیز این خبر را تأیید کرده و اعلام کرده این مک بوک فوق‌العاده باریک در ماه جولای سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالاً لپ تاپی به باریکی MacBook Air درایو نوری نخواهد داشت.

همان‌طورکه در بررسی مک بوک پرو 17 اینچی مشاهده کردید، وزن این مک بوک زیاد بوده و حمل آن دشوار است. بنابراین اگر مک بوک پرو های سایز بالا با طراحی Air و وزن کم به بازار عرضه شوند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

سایر برندها، لپ‌تاپ‌های ultraBook خود را به بازار عرضه کرده‌اند ولی اغلب این نت بوک ها در سایز 11 و 13 اینچ در بازار موجود هستند. تنها یک نمونه لپ تاپ باریک Dell در سایز 16 اینچ در بازار موجود است که 0.8 اینچ ضخامت دارد.نام این مدل که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید Latitude Z600 است.

Dell-z600-2010-13-and-11-small

هنوز مشخص نیست این MacBook که قرار است در نیمه دوم 2012 به بازار عرضه شود، از چه پردازنده ای استفاده می‌کند.

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات