5 گیگابایت فضای مجانی از Dropbox با خرید هر تلفن اندرویدی HTC

سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
این روزها تولید کنندگان تلفن های هوشمند به روش های مختلف فضای آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اگر اطلاعات خود را در فضای آنلاین ذخیره کنید و یا حداقل یک پشتیبان از اطلاعات خود در اینترنت داشته باشید دیگر نگران خراب شدن کارت حافظه و یا دزدیده شدن تلفن خود نخواهید بود. سرویس های Cloud بهترین راه حل برای ذخیره و نگه داری مطمئن اطلاعات است.
تبلیغات

HTC و Dropbox با یکدیگر همکاری کرده اند تا تمام مشتریان تلفن های اندرویدی HTC از سرویس 5GB آنلاین Cloud بهره مند شود. شاید این اقدام HTC برای رقابت با سرویس iCloud اپل باشد که به همراه OS 5 عرضه می شود. البته اگر شما هم بصورت معمول در سایت Dropbox ثبت نام کنید 2GB فضای مجانی به شما اختصاص داده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس Dropbox به مقاله "معرفی نرم افزار Dropbox Team - فضای مجانی 2GB" مراجعه نمایید.

Dropbox چطور کار می کند؟

برای استفاده از Dropbox می بایست نرم افزار مربوطه را دریافت و نصب کنید. پس از نصب نرم افزار در کامپیوتر یک فولدر جدید برای شما ایجاد می شود که مانند فولدرهای دیگر کامپیوتر می توانید در آن فایل کپی کنید و یا فایل خاصی را حذف کنید. هر فایلی که در این فولدر قرار می دهید از طریق ابزارهای دیگری که نرم افزار Dropbox برروی آنها نصب شده باشد در دسترس خواهد بود. شما می توانید فایل های خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

متاسفانه وب سایت Dropbox برای کاربران ایرانی فیلتر شده است و کاربران ایرانی به راحتی نمی توانند از این سرویس استفاده کنند.

HP نیز پیش تر برروی تبلت TouchPad سرویس 50GB Dropbox را بصورت مجانی ارائه کرده بود.

هنوز مشخص نیست که تلفن های قبلی فروخته شده HTC نیز از این امتیاز بهرهمند خواهند شد یا این سرویس تنها برای تلفن های جدید HTC با رابط گرافیکی Sense 3.5 ارائه خواهد شد.

منبع: Recombu

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات