1.6 میلیون از تلویزیون های توزیع شده سونی در معرض سوختن می باشند

جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
سونی رسما تایید کرد که حدود 1.6 میلیون از تلویزیون های براویا فروخته شده این شرکت در ژاپن و کشورهای دیگر می بایست تعویض شوند. سونی اعلام کرد که شکایاتی در این رابطه در یافت کرده است و مشکل تایید شده و به سرعت تلویزیون های فروخته شده تعویض خواهند شد. کاربران اعلام کرده اند که تلویزیون براویا آنها بیش از حد داغ شده و شروع به دود کردن می کنند. در ادامه لیست تلویزیون های سونی که برایشان این مشکل بوجود آمده لیست شده، قبل از خرید تلویزیون LCD براویا دقت نمایید که مدل مورد نظر شما در این لیست نباشد.
تبلیغات

مشکل بوجود آمده در برخی از تلویزیون های LCD-Backlit براویا سونی مربوط به گرم شدن بیش از حد تراشه "ترانسفورماتور متناوب ساز"  است.

سونی به مطبوعات اعلام کرده که به زودی زمان و نحوه تعویض تلویزیون های فروخته شده را اعلام خواهد کرد. سونی اعلام کرده که تلویزیون های KDL-40X5000 و KDL-40X5050 و KDL-40W5000 و KDL 40V5000 و KDL-40V3000 دچار این مشکل خواهند شد.

مشخص نیست که چه بر سر کاربران ایرانی که این مدل تلویزیون ها را خریده اند خواهد افتاد. اما مشخصا اگر قصد خرید تلویزیون LCD برند سونی را دارید حتما دقت نماید که مدل های اعلام شده را انتخاب نکنید.

منبع: BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات