سونی قابلیت 3G را به تبلت های خود اضافه می کند

جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تبلت های سری P و S سونی مجهز به 3G شده و به‌زودی به بازار جهانی راه خواهند یافت. این تبلت ها ابتدا وارد بازار ژاپن می‌شوند. برای مشاهده مشخصات فنی و عکس این دو تبلت، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
تبلیغات

هر دو تبلت سونی مجهز به سیستم عامل اندروید Honeycomb 3.2 هستند. مدل S مجهز به نمایشگری با رزولوشن 1280x720 و مدل P که دارای دو اسکرین است، مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن 1024x480 است.

پردازنده هر دو تبلت Tegra2 بوده و دوربین آن‌ها 5 مگاپیکسل با قابلیت ضبط 720P است.

پیش‌تر تبلت سری S تنها مجهز به Wi-Fi و Infrared داخلی بود. با استفاده از Infrared می‌توانید از تبلت به‌عنوان ریموت کنترل دستگاه‌های تلویزیون، Settop Box و ... استفاده کنید.

از دیگر مشخصات مشترک تبلت های Sony S و Sony P می‌توان به: اسلات SD Card، پورت Micro-USB، بلوتوث 2.1 بعلاوهEDR و شبکه بی سیم Wi-Fi با پشتیبانی از استانداردهای 802.11 b/g/n اشاره کرد.

هر دو تبلت S و P سونی گواهی PlayStation را دارند و برخی از بازی های PSP و PSone روی آن‌ها اجرا خواهند شد. بازی Crash Bandicoot نیز بصورت پیش‌فرض روی هر دو تبلت نصب و بصورت مجانی ارائه خواهد شد. Sony S علاوه بر crash Bandicoot بازی Pinball Heroes را نیز خواهد داشت.

برای مشاهده مشخصات کامل تر این تبلت ها اینجا کلیک کنید.

سونی تا 6 ماه اول فروش خود، به کاربرانی که این دو مدل مجهز به 3G را تهیه کنند 14 دلار تخفیف خواهد داد. Tablet S و Tablet P روز 28 اکتبر به بازار ژاپن راه خواهد یافت. ولی هنوز مشخص نیست چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود.

منبع: ThetechJournal

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات