اطلاعات تلفن متفاوت LG Doubleplay به بیرون درز کرد

پنج‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
تصاوی تبلیغاتی تلفن جدید LG  زودتر از موعد به بیرون درز کرده است. تلفن جدید LG که Doubleplay نام دارد دارای طراحی منحصر به فرد و متفاوتی است. این تلفن هوشمند مجهز به کی برد فیزیکی دو تکه می باشد که در میان آن یک نمایشگر صفحه لمسی نیز وجود دارد. تصویر نشان می دهد که این تلفن با نام رمز LG Flip II و ابتدا از طریق T-Mobile عرضه خواهد شد.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، تلفن LG Doubleplay قرار است به همراه چهار تلفن اندرویدی دیگر ال جی در 2 نوامبر (حدود 2 هفته دیگر) وارد بازار شود. براساس منبع این تصویر، Pocketnow.com، صفحه نمایش اصلی این تلفن وضوع تصویر 320x480 پیکسل دارد و صفحه نمایش ثانویه آن که در میان دو تکه کی برد QWERTY گنجانده شده نیز از نوع لمسی است.

اطلاعات بیشتری در مورد Doubleplay در دسترس نیست اما انتظار می رود این تلفن هوشمند با قیمت حدود 150 دلار و پشتیبانی از 4G وارد بازار شود.

این اولین تلفن اندرویدی عجیب و غریب و نیست پیش از این سامسونگ هم تلفن Continuum خود را با دو صفحه نمایش عرضه کرده بود ولی آن تلفن مورد استقبال قرار نگرفت. حال باید کمی صبر کرد و دیدی آیا تلفن متفاوت ال جی مورد پسند کاربران قرار خواهد گرفت؟

مقاله مرتبط: گوشی موبایل Continuum سامسونگ دارای دو صفحه نمایش مجزا

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات