معرفی گوشی Optimus Black ال جی – باریکتریکن تلفن دنیا

شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
ال جی در نمایشگاه CES امسال تلفن هوشمند Optimus Black را معرفی کرد که وزن کم،بدنه‌ی باریک و نمایشگر بسیار روشن و کم مصرف دارد.
تبلیغات

پیش تر اطلاعاتی در مورد اولین گوشی دو هسته‌ای جهان Optimus 2X منتشر کرده بودیم، Optimus Black نیز گوش دیگری از این خانواده است. در تلفن همراه Optimus Black که در CES 2011 به نمایش گذاشته شد از صفحه‌نمایش 4 اینچی از نوع NOVA استفاده شده که مزایای بسیار جذابی دارد این نمایشگر به روشنی AMOLED بکاررفته در گوشی سامسونگ Galaxy S سامسونگ است اما مصرف آن بسیار کمتر است.

DSCF3968-420-90

ما نتوانستیم مصرف باتری این گوشی ال جی را تست کنیم ولی کیفیت تصویر و روشنایی آن واقعا عالی است و تفاوتی با نمایشگرهای AMOLED ندارد. LG ادعا می‌کند نمایشگرهای AMOLED دو برابر نمایشگر NOVA که در Optimus Black استفاده شده، انرژی مصرف می‌کند.

یکی دیگر از مزایای Optimus Black باریکی 9.14 میلی متری آن است که لقب باریکترین تلفن همراه دنیا را از iPhone 4 اپل گرفته و از آن خود کرده است. وقتی آن را دست بگیرید باریکی و سبکی آن را کاملاً احساس خواهید کرد.

LG Optimus Black

سیستم عامل اندروید 2.2 به خوبی و نرمی در این گوشی اجرا می‌شود و رابط کاربری Gesture UI آن نیز واقعا کارآمد است. رابط کاربری این گوشی به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی به پیغام ها، ایمیل ها و تماس های خود از روی صفحه قفل شدن گوشی دسترسی داشته باشید. دستورها جدیدی نیز اضافه شده است مانند تکان دادن یا لمس کردن یا کشیدن گوشی، بعنوان مثال با تکان دادن گوشی به حالت خاص می‌توانید نرم افزار دوربین را اجرا کنید.

LG Optimus Black

LG Optimus Black با سیستم عامل اندروید قابل بروز رسانی به نسخه 2.3 به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات