سه بعدی سونی واقعی‌تر از همیشه با 3D OLED Headset

شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بازهم یک نمونه اولیه از سونی که بسیار هیجان انگیز است. نمونه اولیه ای که پیش از این دیدیم، پلیر سه بعدی قابل حملی بود که مشاهده تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک در آن ممکن بود و علاوه بر این تصاویر دو بعدی را نیز به تصاویر سه بعدی تبدیل می‌کرد. ولی این بار Headset سه بعدی OLED سونی، هیجان واقعی را جلوی چشمان شما می‌آورد.
تبلیغات

درون این Headset دو صفحه‌نمایش OLED سه بعدی وجود دارد، که هر کدام جلوی یک چشم قرار می‌گیرد. این نمایشگر ها رزولوشن 1280 در 720 داشته و واقعا تاثیرگذارند.

DSCF4077-420-90

این محصول یکی از گجت های محبوب ما در نمایشگاه CES 2011 است.

این محصول هنوز تجاری نشده و در واقع Concept است. یعنی تولید آن انبوه نشده و تنها سونی آن را برای نمایش به عموم به نمایشگاه آورده است. درواقع این روش اجرا و نمایش تصاویر سه بعدی، یکی از جذاب ترین روش هایی است که وجود دارد.

این Headset یه تنهایی سنگین است ولی نمایش سه بعدی در آن واقعا جالب است و تصویر سه بعدی نیز بسیار خوب و بی نقص است. ما ویدئو های سه بعدی زیادی با این دستگاه بررسی کردیم و همه آن‌ها واقعا خوب نمایش داده شدند.

DSCF4079-420-90

تصاویر عمق خوبی داشتند و این مسئله که هر چشم تصویر HD را از نزدیک با کیفیت خوب مشاهده کند، بسیار خوب است. در واقع اگر قرار باشید بهترین تصویر سه بعدی را بین تلویزیون سه بعدی و این Headset انتخاب کنید، مسلما مشاهده تصاویر با این دستگاه راترجیح خواهید داد.

مشاهده تصاویر در این دستگاه مانند مشاهده تصاویر در یک تلویزیون سه بعدی 80 اینچی است که به فاصله 15 فیت (4.5 متر) از آن نشسته اید.

امیدواریم سونی هرچه زودتر فروش این گجت را آغاز کند. ما حتماً خریدار یک نمونه از آن خواهیم بود.

منبع: Techradar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات