CES2011: بررسی تصویر تلویزیون بسیار زیبای Sony Bravia مدل HX293

شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی خط تولید تلویزیون های Bravia را با تولید HX293  رونق بیشتری می بخشد. تلویزیون های Sony Bravia معمولا طراحی بی نظیری دارند و این مدل هم از این قاعده استثنا نیست. این تلویزیون درعین ظرافت بسیار مستحکم نیز هست. زاویه دید این مدل نسبت به سری های قبل کاملا بهینه شده است. در ادامه مشخصات بیشتری از این تلویزیون در اختیار شما قرار خواهیم داد.
تبلیغات

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، ما این تلویزویون را از بالا می بینیم. تغییری در تصویر مشاهده نمی شود و سیاه یا تار شدگی در حالت زاویه دار در دستگاه ایجاد نمی شود.

Sony-braviahx920-1-420-90

مدل HX723 از این مدل باریک تر بود. ولی این مدل به علت اینکه تکنولوژی های بیشتری برای شفافیت و زیبایی تصویر روی آن نصب شده، کمی ضخیم تر از مدل قبلی است.

Sony-braviahx920-2-420-90

این تکنولوژی ها شامل: intelligent Peak LED، Motionflow XR 800 و مشاهده سه بعدی به همراه  X-reality PRO است. قیمت عینک سه بعدی Active در این تلویزیون، کاسته شده است.

برخلاف بعضی از تولیدکنندگان، سونی دو عینک به همراه تلویزیون ارائه می کند.

Sony-braviahx920-4-420-90

برای دوستداران ویدئو های اینترنتی و کسانی که قصد دارند با تلویزیون خود Bravia Video Internet مشاهده کنند، براویا تکنولوژی X-Reality PRO را روی تلویزیون نصب کرده که وظیفه اش تولید تصاویر واقعی است. در واقع با این تکنولوژی تصاویری که کیفیت آنها در حد کیفیت Web است به تصاویری با رزولوشن HD تبدیل می شوند. این ویژگی واقعا کارآمد خواهد بود.

sony-hx293-8-420-90

مشخصات بیشتر این تلویزیون را باید در Spec که روی سایت سونی قرار می گیرد، مشاهده کرد.

منبع: Techradar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات