CES2011: اگر قصد خریدNintendo 3DS را داشتید، باید فکر بازی طولانی مدت با این دستگاه را فراموش کنید

شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در مورد Nintendo سه بعدی صحبت کردیم. بررسی هایی که انجام شده بود نشان می داد که بازی کردن چند ساعته با این دستگاه ممکن است موجب سردرد کودکان شود. ولی خبر های جدید از نمایشگاه CES   حاکی از این است که اگر بخواهید بیشتر از چند ساعت از این دستگاه استفاده کنید هم نمی توانید. زیرا عمر باتری دستگاه بین 3 تا 8 ساعت است. البته 5 تا 8 ساعت در ایده آل ترین حالت.
تبلیغات

گاهی اوقات شب ها تا دیر وقت بیدار می ماندیم تا قارچ خور عزیزمان را بازی کنیم و اجباری برای خاموش کردن دستگاه نبود. ولی اکنون که دستگاه ها پیشرفت کردند و دوست داریم زمان بیشتری را با بازی ها خصوصا بازی های سه بعدی بگذرانیم، عمر باتری دستگاه ها این اجازه را به ما نمی دهند.

Nintendo 3DS باتری واقعا ضعیفی دارد و طول عمر بین  3 تا 8 ساعت برای کنسول دستی بازی واقعا کم است. و به طور رسمی اعلام شده این دستگاه بین 3 تا 5 ساعت عمر باتری دارد و در حالتی که بازی های DS Lite قدیمی نینتندو را با آن بازی کنید 5 تا 8 ساعت عمر می کند.

نمی توان گفت با دیدن این مدل خیلی سورپرایز شده ایم. زیرا معمولا وقتی این بازی ها را به دست می گیرید ، دوست دارید مدت ها با آن سرگرم باشید. ولی خیلی زود یک پیغام هشدار روی صفحه ظاهر می شود که شما را از تمام شدن شارژ باتری مطلع می کند: باید نزدیک پریز برق بنشینید!

منبع : Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات