CES2011: هم ماوس و هم اسکنر شگفت انگیز، در یک دستگاه LG LSM-100

شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ما به سمت غرفه LG در CES حرکت کردیم و آنچه نظر ما به خود جلب کرد، Mouse و Scanner الجی بود.  این ماوس کوچک که اسکنر هم هست، قادر است آنچه شما می نویسید را روی صفحه نمایش شما ترسیم کند و متون را نیز در یک ویرایشگر، کپی کند تا در صورت نیاز آن را ویرایش کنید.
تبلیغات

قسمت کناری ماوس دارای یک صفحه شفاف پلاستیکی یا شیشه ای است که با 5 لامپ LED احاطه شده است تا بتواند تصویری که روی آیینه داخل ماوس بازتاب داده می شود، به وضوح تشخیص دهد.

lg-scanner-mouse-lead15

برای اینکه در سیستم عامل MAC یا Windows بتوانید یک اسکن انجام دهید، کافی است دکمه Scan روی موس را فشار دهید و مشاهده کنید که نرم افزار فعال می شود و مکانی را که اسکنر یا ماوس روی آن حرکت می کند، را روی صفحه نمایش می بینید. این اسکنر توسط دو لیزری که در قسمت های ابتدا و انتهایی ماوس قرار گرفته اند انجام می شود. همچنین شما می توانید ماوس را بچرخانید که آن را بلند کنید و روی قسمت دیگر متن قرار دهید. ماوس شما هر آنچه را می بیند روی صفحه نمایش ترسیم می کند و  قادر است متون را نیز در ویرایشگر ترجمه کند.

نرم افزاری که این اسکنر با آن کار می کند نیز بسیار ساده بوده و استفاده از آن بسیار آسان است.

lg-scanner-mouse-lead19-1294444119

فرمت های JPEG, TIFF, PDF و PNG توسط این ماوس قابل ارسال به Social Network ها هستند. یک ویدئو در مورد این ماوس تهیه کردیم که تا لحظاتی دیگر آن را برای شما آپلود می کنیم. پیشنهاد می کنم این ویدئو را حتما ببینید تا طرز کار این ماوس رابیشتر متوجه شوید.

منبع: ٍEngadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات