اگر شما هم کاربر سرویس Hotmail هستید، ممکن است ایمیل هایتان پاک شده باشد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
عده ای از کاربران Hotmail  مدتی است در انجمن ها و فروم های مایکروسافت از اینکه تعدادی از ایمیل هایشان پاک شده شکایت می کنند.
تبلیغات

تعداد این کاربران تا کنون 470 نفر است و بیان کرده اند که بخش عمده ایمیل هایشان که در inbox ایمیل بوده به قسمت Deleted Folders رفته است.

مایکروسافت خود مطلع است که سیستم ایمیل Hotmail دچار یک ایراد اساسی شده است. ولی زمان مشخصی از طرف مایکروسافت برای رفع این مشکل ارائه نشده است. این سیستم ایمیل دارای 360 میلیون کاربر است و هنوز مشخص نیست چند کاربر این سیستم، دچار مشکل شده اند.

سخنگوی مایکروسافت این چنین گفته است:

ظاهرا مشکلی در سرویس های Hotmail  ایجاد شده که به زودی رفع خواهد شد. ما به این خاطر از شما کاربران عذر خواهی می کنیم و به زودی مشکل را رفع خواهیم کرد.

وی اشاره نکرد که این مشکل از کجاست و به چه دلیل روی داده است.

مایکروسافت سرویس دیگری هم روی همین هاست دارد (Live@edu) که مخصوص دانش آموزان و دانش جویان است، ولی ظاهرا این مشکل در این قسمت ایجاد نشده و به Hotmail  محدود می شود.

شاید این اتفاق تلنگری است برای افرادی که در ایمیلشان اسناد مهمی را نگهداری می کنند. این افراد باید یک Backup از اطلاعات مهم خود بگیرند.

آیا این مشکل برای شما هم پیش آمده است؟ آیا ایمیل های شما آنقدر مهم هستند که با رخداد چنین اتفاقی، مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود؟ نظرات خود را در بخش  نظرات با ما در میان گذارید.

منبع: ZDnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات