زنی که جایزه 10,000 دلاری اپل را رد کرد

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر مضحک می آید وقتی شخصی تلفن را برروی جایزه 10,000 دلاری iTune قطع کند. نماینده اپل طی تماس تلفنی با  Gail Davis سعی کرد برنده شدن او را اطلاع دهد ولی Davis این موضوع را جالب نداست و تلفن را قطع کرد. چندی پیش اپل اعلام کرده بود که ده هزار دلار کارت هدیه خرید به شخصی که ده میلیاردمین App را از فروشگاه iTune دانلود کند، هدیه خواهد داد.
تبلیغات

Davis هم مانند بسیاری از مردم تصور کرده بود که تماس اپل از جنس همان تماس های تبلیغاتی است و حقیقت ندارد چون او اصلا iPod یا iPhone  ندارد که بخواهد برایش App دریافت کند. اما دختر او از کارت اعتباری مادرش استفاده کرده و از iTune ده میلیاردمین  App را دانلود کرده بود. Davis در پاسخ به نماینده اپل گفته بود "خیلی ممنون، این موضوع برای من جالب نیست." و تلفن را قطع کرده بود.

پس از اتمام مکالمه دختر Davis از او پرسید چه کسی تماس گرفته بود و مادر به دختر گفت : آدم احمق و نادانی بود که می گفت شما برنده کارت جایزه 10 هزار دلاری iTune شده اید. دختر او که از جایزه مسابقه دانلود ده میلیاردیم نرم افزار اپل خبر داشت شروع به جیغ زدن کرد.

gaildavis

Davis چندین بار سعی کرد که با اپل تماس بگیرد ولی او نتوانست با کسی که بتواند او را کمک کند صحبت کند. خانواده دلواپس و نگران Davis، آنقدر خوش شانس بودند که یکی از مدیران اپل برای اطمینال از عدم قبول خانم Davis مجددا با او تماس بگیرند و جایزه را به او اهداء کند.

منبع: TG Daily

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات