اگر دائما از اینکه تصادف کنید یا به شخصی بزنید می ترسید، چاره کار شما اینجاست

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
حتماً می دانید جعبه سیاه هواپیما چیست؟ آیا دوست دارید ماشین شما هم یک جعبه سیاه مانند هواپیما داشته باشد تا هر وقت تصادف کردید یا شخصی برای اخاذی جلوی ماشین شما پرید، مدرکی داشته باشید که شما مقصر نیستید؟
تبلیغات

گوشی آیفون با برنامه رایگانی که می‌توانید روی آن نصب کنید، خیال شما را راحت کرده است. توضیحات و لینک دانلود این برنامه را در ادامه مشاهده کنید. معمولاً از جعبه سیاه هواپیما برای رفع ابهامات و اینکه متوجه شوند چه اتفاقی رخ داده که هواپیما دچار حادثه شده است، استفاده می‌کنند. اگر ماشین هم همین جعبه سیاه را می داشت دیگر هیچ کس نمی توانست هنگامی که تصادفی رخ می‌دهد، تقلب کرده و صحنه را به نفع خود تغییر دهد. همچنین اگر کسی خود را جلوی ماشین شما پرتاپ کرد تا بتواند به این طریق از شما اخاذی کند، نباید نگران هیچ موضوعی باشید. چراکه iCar Black Box نصب شده روی گوشی شما، همه صحنه ها را ضبط می‌کند.

با نصب برنامه iCar Black Box روی آیفون خود، در واقع از تمام صحنه هایی که هنگام رانندگی شما رخ می‌دهد، فیلم گرفته می‌شود. البته اگر شما هم کار اشتباهی انجام دهید که باعث تصادف شود، بازهم همه صحنه ها ضبط می‌شود ولی این بار مجبور نیستید فیلم ضبط شده را ارائه کنید.

یکی دیگر از جذابیتهای این برنامه این است که ازطریق GPS سرعت شما را نیز روی صفحه درج می‌کند تا اگر تصادف رخ داده به علت سرعت بالای شما بود، نتوانید ادعای نادرستی کنید. عملکرد این GPS و Google Map که به آن لینک شده بسیار جذاب است.

mzl.cjfpfoez.320x480-75

نکته منفی که در اینجا وجود دارد این است که هیچ "نگهدارنده" ای با این برنامه ارائه نمی‌شود.

همه آنچه توسط این برنامه ضبط می‌شود در حافظه گوشی Save نمی‌شود. بلکه زمانی که نور زیادی به گوشی بتابد(مانند نور ماشینی که از رو‌به‌رو می آید) یا حادثه ای که گوشی آن‌ها را تشخیص می‌دهد، رخ بدهد، فیلم ضبط شده در گوشی Save می‌شود(مانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید)

mzl.abbibboj.320x480-75

برای دانلود این برنامه باید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: SlashGear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات